قرص سقط جنین

۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

قرص سقط جنین

قرص سقط جنین سقط دارویی سقط جنینی است که با مصرف داروهایی برای پایان دادن به حاملگی انجام می شود و برخلاف جراحی. داروی قرص سقط های دارویی به طور کلی تا هفته دهم بارداری قابل انجام است. در حال حاضر، بیش از 50 درصد از سقط جنین های انجام شده در ایالات متحده، سقط های دارویی است.

خرید قرص سقط جنین

 

خرید قرص سایتوتک 

 

قرص سقط جنین که اغلب به عنوان دارویی یا سقط دارویی شناخته می شود، در واقع دو قرص متفاوت است که به ترتیب مصرف می شوند. اولی، میفپریستون، به دنبال آن میزوپروستول، که در واقع 4 قرص است، در همان روز (حداکثر) تا 72 ساعت (حداکثر) در خانه مصرف می شود.

قرص های مورد استفاده برای سقط جنین دارویی به طور کلی بی خطر و موثر هستند. اما در برخی شرایط نباید آنها را داد و در صورت بروز عوارض باید با نظارت مناسب استفاده شود.

سقط جنین با قرص

 

https://salamatinews.com/%d8%b3%d9%82%d8%b7-%d8%ac%d9%86%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d8%b1%d8%b5/

 

قرص های سقط جنین چیست؟

رایج ترین رژیم مورد استفاده برای سقط جنین دارویی شامل ترکیبی از 2 داروی مختلف، میفپریستون (RU-486) ​​و میزوپروستول (Cytotec) است که تحت نظارت پزشک مصرف می شود. گاهی اوقات زمانی که بیماران توانایی مالی ندارند یا دلیلی دارند که نمی توانند RU-486 را مصرف کنند، میزوپروستول به تنهایی استفاده می شود.

داروی سقط جنین

 

مصرف قرص سقط جنین

هنگامی که تصمیم به ادامه سقط دارویی گرفته می شود، زن یک دوز RU-486 را مصرف می کند. این دارو با مسدود کردن هورمون پروژسترون که در حفظ بارداری مهم است، عمل می کند. تا 24 ساعت بعد، یک دوز میزوپروستول مصرف می شود. این دارو با نرم کردن دهانه رحم (دهانه رحم یا رحم) و ایجاد انقباض رحم، به پایان بارداری عمل می کند. اگر این فرآیند مؤثر نباشد، ممکن است دوز دوم میزوپروستول مصرف شود. میزوپروستول را می توان زیر زبان، گونه یا واژن تجویز کرد.

روش های سقط دارویی

قرص سقط جنین در واقع ترکیبی از دو نوع قرص ( میفپریستون و میزوپروستول ) است که به ترتیب مصرف می شوند. در ایالات متحده، اینها اغلب قبل از هفته 11 بارداری استفاده می شوند.

اولین قرص، میفپریستون، هورمون لازم برای ادامه رشد بارداری را مسدود می کند. تعداد کمی از افراد پس از مصرف میفپریستون خونریزی واژینال را مشاهده می کنند، اما این شایع نیست.

قرص دوم، میزوپروستول، باعث گرفتگی و خونریزی از واژن می شود تا بارداری از بدن شما خارج شود (مشابه سقط جنین). معمولاً ظرف 72 ساعت پس از مصرف اولین قرص در خانه مصرف می شود.

این قرص ها از طریق داروخانه ها یا اکثر مطب های معمولی پزشک در دسترس نیستند.

آیا قبل از مصرف قرص سقط جنین باید به پزشک مراجعه کرد؟

قبل از مصرف قرص‌های سقط جنین، زنان باردار باید توسط پزشک معاینه شوند تا مطمئن شوند که حاملگی خارج از رحم (لوله‌ای) وجود ندارد و اطمینان حاصل شود که می‌توان از قرص‌های سقط جنین بدون خطر استفاده کرد. سقط دارویی ممکن است در زنانی که مصرف طولانی مدت استروئید، مشکلات آدرنال یا اختلالات خونریزی دارند، ایمن نباشد. علاوه بر این، سقط دارویی در اوایل بارداری (قبل از هفته 10) ایمن تر و موثرتر از اواخر بارداری است. قرص های سقط جنین حاملگی خارج از رحم را درمان نمی کند و نباید برای این بیماری استفاده شود.

سقط جنین در خانه

 

https://salamatinews.com/abortion-at-home/

 

عوارض

قرص سقط جنین شایع ترین عوارض جانبی مرتبط با قرص های سقط جنین ناراحتی گوارشی (تهوع، استفراغ، اسهال، درد معده)، گرفتگی لگن و خونریزی است. اگر استفراغ و اسهال شدید باشد، گاهی اوقات، کم آبی بدن و از دست دادن الکترولیت ها ممکن است رخ دهد. این را می توان با مایعات خوراکی یا داخل وریدی و داروهای تهوع درمان کرد. گاهی اوقات زنان با یک سقط دارویی خونریزی بسیار شدیدی دارند و ممکن است نیاز به تزریق خون یا حتی یک عمل جراحی داشته باشند. زنان مبتلا به مشکلات آدرنال و کسانی که استروئیدهای طولانی مدت مصرف می کنند ممکن است فشار خون پایین را هنگام مصرف  تجربه کنند.

آیا قرص های سقط جنین موثر هستند؟در حالی که دارویی به طور کلی موثر است، ممکن است در برخی از زنان ناقص باشد، به این معنی که ممکن است مقداری از بافت همچنان در رحم باقی بماند. این می تواند منجر به خونریزی شدید و عفونت شود که نیاز به مراقبت فوری پزشکی دارد. علاوه بر این، گاهی اوقات زنانی که تحت سقط دارویی قرار می‌گیرند ممکن است حاملگی خارج از رحم ناشناخته داشته باشند.

قانونی بودن قرص های سقط جنین در ایالتی که سقط جنین را ممنوع کرده است، موضوع بحث های زیادی است. قرص های جنین توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده تایید شده است و در حال حاضر مشخص نیست که آیا ایالت ها می توانند استفاده از یک داروی تایید شده را ممنوع کنند یا می توانند ارسال این داروها را به ایالت های دارای محدودیت سقط ممنوع کنند.

 

قیمت قرص سقط جنین

 

https://salamatinews.com/the-price-of-abortion-pills/

 

مراقبت پس از سقط جنین

بلافاصله پس از یک سقط دارویی یا جراحی، مهم است که تمام دستورالعمل های داده شده توسط کلینیک را دنبال کنید. اگر پس از انجام این عمل هر گونه نگرانی بهداشتی یا پزشکی دارید دریغ نکنید. با شماره تلفنی که ارائه دهنده خدمات سقط جنین به شما داده است تماس بگیرید.

تفاوت بین قرص پیشگیری و قرص سقط جنین چیست؟ برای پایان دادن به بارداری تا 10 هفته استفاده می شود. قرص پیشگیری برای جلوگیری از بارداری پس از مقاربت جنسی محافظت نشده استفاده می شود. قرص صبح بعد برای سقط دارویی موثر نیست.

مراقبت های پس از عمل

پس از سقط جنین، مهم است که به خوبی از بدن خود مراقبت کنید و از داشتن رابطه جنسی، استفاده از تامپون یا غوطه ور شدن در آب، به طور کلی حداقل به مدت دو هفته اجتناب کنید. کلینیک دستورالعمل‌های خاصی را به شما ارائه می‌کند و مهم است که برای کاهش خطر عفونت و اطمینان از بهبودی سریع، آنها را دنبال کنید.

همچنین ممکن است لازم باشد دو تا سه هفته بعد از عمل به کلینیک یا پزشک عمومی مراجعه کنید تا مطمئن شوید که دیگر باردار نیستید و هیچ عوارضی وجود ندارد. خطر سقط ناقص، عارضه یا عفونت اندک است، اما حضور در پیگیری مهم است.

پیشگیری از بارداری پس از سقط

پس از سقط جنین، چرخه قاعدگی طبیعی شما می تواند تقریباً بلافاصله از سر گرفته شود. به این معنی که ممکن است در عرض چند هفته دوباره باردار شوید. این زمان بسیار خوبی برای تجدید نظر در گزینه های پیشگیری از بارداری است و اگر روش های پیشگیری قبلی دیگر برای شما مفید نیست، به دنبال مشاوره پزشکی باشید.

هنگام انتخاب پیشگیری از بارداری، برخی از عواملی که باید به آنها فکر کنید سن، سبک زندگی، وضعیت مالی، پیشگیری قبلی و آنچه فکر می کنید برای شما مناسب و قابل قبول است، می باشد.

 

 

شیاف سقط جنین

۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

شیاف سقط جنین

خرید شیاف سقط جنین می توانید از دارویی به نام میزوپروستول یا سیتوتک استفاده کنید که باعث نرم شدن و باز شدن دهانه رحم می شود.
و رحم شما منقبض شود تا بارداری را پشت سر بگذارد. این در حدود 85% مواقع در عرض 1 هفته پس از مصرف موفقیت آمیز است. این دارو ممکن است باعث خونریزی شدید و گرفتگی دردناک شود.
اگر بارداری از بین نرود، ممکن است دوزهای اضافی دارو یا یک روش جراحی انجام شود مورد نیاز باشد شیاف سقط جنین در نیم ساعت.

خرید قرص سقط جنین

https://salamatinews.com/buy-abortion-pills/

 

تفاوت شیاف سقط جنین با خرید قرص سقط جنین

 

تفاوت خرید شیاف سقط جنین با خرید قرص سقط جنین خطرات احتمالی شامل خونریزی بسیار شدید یا عبور ناقص بارداری است که می تواند نیاز به جراحی و عفونت احتمالی دارد. این خطرات رایج نیستند. خرید قرص سقط جنین
ارائه دهنده شما میزوپروستول (سایتوتک) 800 میکروگرم (4 زبانه) را برای قرار دادن واژینال تجویز می کند. شما ممکن است نیاز به دوزهای متعدد داشته باشد. پزشک دستورالعمل هایی را در مورد تکرار این دوز به شما می دهد. هنگامی که برای شروع آماده شدید، 4 عدد از قرص ها را تا حد امکان وارد واژن کنید.

سقط جنین در خانه

https://salamatinews.com/abortion-at-home/

باید حداقل 30 دقیقه اول دراز بکشید تا قرص ها جذب شوند.  اگر قرص ها بعد از 30 دقیقه دوباره بیرون بیایند اشکالی ندارد. آنها همیشه این کار را نمی کنند
حتی اگر دارو جذب شده باشد کاملاً حل شود.

 

بعد از استفاده از شیاف سقط جنین

شیاف سقط جنین در نیم ساعت بعد از استفاده از شیاف سقط جنین اکثر خانم ها در چند ساعت اول پس از قرار دادن آن مقداری خونریزی یا گرفتگی دارند دارو.ممکن است ایبوپروفن، استامینوفن/تیلنول یا داروهای مسکن ارائه شده توسط شما مصرف کنید.

خرید قرص سایتوتک

https://salamatinews.com/buy-cytotec-tablets/

دکتر برای ناراحتی طبیعی است که خونریزی شدید و شامل لخته در 12 ساعت اول پس از تزریق باشد. قرص ها بعد از این خونریزی باید بیشتر شبیه یک دوره معمولی باشد.
در طی چند روز آینده خونریزی کاهش می یابد و بیشتر زنان مقداری از آن را خواهند داشت خونریزی و لکه بینی برای یک یا دو هفته. (2 هفته اول از تامپون استفاده نکنید)

شیاف سقط جنین اصل

در چند روز آینده استراحت کافی داشته باشید. به مدت 2 هفته از آمیزش واژینال و هیچ چیزی در داخل واژن استفاده نشود.
به مدت 2 هفته یا تا زمانی که خونریزی قطع نشده است شنا نکنید، از وان آب گرم استفاده نکنید یا حمام نکنید.

قیمت قرص سقط جنین

https://salamatinews.com/the-price-of-abortion-pills/

ممکن است زمان لازم باشد تا چرخه قاعدگی شما به حالت عادی برگردد، معمولاً 4-6 هفته. این دوره
ممکن است سنگین تر از حد معمول باشد
تخمک گذاری می تواند در عرض 2 هفته پس از سقط جنین شما اتفاق بیفتد بنابراین امکان بارداری وجود دارد
در عرض ماه بهتر است قبل از اقدام به پریود شدن حداقل یک دوره معمولی صبر کنید
حامله در این دوران از نوعی کنترل بارداری استفاده کنید.

سقط جنین با قرص

 

https://salamatinews.com/%d8%b3%d9%82%d8%b7-%d8%ac%d9%86%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d8%b1%d8%b5/

اثرات جانبی:
شایع ترین عوارض جانبی این دارو تهوع، استفراغ، اسهال، شکمی است.
گرفتگی و لرز این عوارض معمولا خفیف هستند و فقط چند ساعت تا 24 باقی می مانند
ساعت ها.
پیگیری:
طی 8 تا 14 روز به یک قرار ملاقات نیاز خواهید داشت. در آن زمان، ارائه دهنده تصمیم خواهد گرفت که آیا شما
نیاز به سونوگرافی یا هر آزمایش دیگری دارد

قرص سقط جنین

 

https://salamatinews.com/abortion-pills/

 

 

هنگام استفاده از شیاف سقط جنین

سیگار نکشید و الکل ننوشید. اینها باعث تحریک معده شما می شوند و می توانند آن را مستعد آسیب ناشی از داروهایی مانند ایبوپروفن و آسپرین کنند.

اگر زن هستید، اگر باردار هستید از این دارو استفاده نکنید. در حین مصرف این دارو و حداقل یک ماه (یک دوره قاعدگی کامل) پس از قطع این دارو باردار نشوید. اگر می‌توانید باردار شوید، در حین مصرف این دارو از یک روش قابل اعتماد کنترل بارداری استفاده کنید. با تیم مراقبت خود در مورد گزینه های کنترل بارداری صحبت کنید. اگر باردار شدید، فکر می‌کنید باردار هستید یا می‌خواهید باردار شوید، فوراً با تیم مراقبت خود تماس بگیرید تا راهنمایی کنند.

SUPPOSITORY FOR ABORTION

اسم شیاف برای سقط جنین

قرص میزوپروستول اسید معده را کاهش می دهد و به محافظت از پوشش معده در برابر آسیب هایی که می تواند ناشی از مصرف آسپرین یا یک داروی ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAID) باشد، کمک می کند.

میزوپروستول یک پروستاگلاندین مصنوعی است که با "جایگزینی" پروستاگلاندین هایی که تولید آنها توسط آسپرین یا NSAID ها مسدود می شود، عمل می کند. این دارو برای جلوگیری از ایجاد زخم معده در طول درمان با آسپرین یا NSAID استفاده می شود. نمونه هایی از NSAID ها شامل ایبوپروفن ( ادویل ، موترین )، ناپروکسن ( الو )، سلکوکسیب ، دیکلوفناک ، ایندومتاسین و ملوکسیکام است .

میزوپروستول در شرایط بیمارستانی برای القای رسیدن دهانه رحم، القای زایمان در زنان مبتلا به پارگی زودرس غشاها و درمان خونریزی های جدی پس از زایمان استفاده می شود، این موارد خارج از اندیکاسیون های تایید شده است.

vaginal suppository

میزوپروستول همچنین در ترکیب با میفپریستون یا متوترکسات برای پایان دادن به بارداری اولیه (سقط جنین دارویی) یا به تنهایی برای از دست دادن بارداری زودرس (سقط جنین) است.

  • اگرچه مقررات FDA به متخصصان و داروخانه های معتبر مراقبت های بهداشتی اجازه می دهد که میفپریستون و میزوپروستول را برای سقط جنین پزشکی هم در مراکز مراقبت های بهداشتی و هم از طریق بهداشت از راه دور و پست ارسال کنند، برخی قوانین ایالتی ممکن است این اجازه را ندهند . به عنوان مثال، لوئیزیانا لایحه‌ای را تصویب کرده است که میفپریستون و میزوپروستول را به عنوان مواد کنترل‌شده خطرناک طبقه‌بندی می‌کند که پس از امضای آن، هر کسی که این قرص‌های سقط جنین را بدون نسخه داشته باشد ممکن است با زندان و جریمه نقدی روبرو شود. اکثر سقط جنین ها در لوئیزیانا غیرقانونی است.

در صورت استفاده برای شرایط غیر مرتبط با بارداری، میزوپروستول نباید در دوران بارداری استفاده شود و اگر می توانید باردار شوید، باید قبل از شروع این درمان، تست بارداری منفی بدهید.

Prevent Miscarriage

 

تست بارداری در خانه

۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

تست بارداری در خانه

تست بارداری در خانه راهی برای تعیین باردار بودن شماست . اگر تست بارداری شما مثبت باشد به این معنی است که باردار هستید. اگر آزمایش منفی بود، به این معنی است که شما باردار نیستید. تست‌های بارداری با شناسایی گنادوتروپین جفتی انسانی (HCG) ، هورمونی که بدن شما هنگام بارداری می‌سازد، کار می‌کند.

داروی سقط جنین

https://salamatinews.com/abortion-drug/

از همان ابتدای بارداری، بدن شما شروع به تغییراتی برای حمایت از سلول هایی می کند که به کودک شما تبدیل می شوند. یکی از مواردی که خیلی سریع اتفاق می افتد، تولید HCG است.

خرید قرص سایتوتک

اگر باردار هستید، بدن شما شروع به تولید HCG بیشتری می کند. پس از کاشت تخمک بارور شده در رحم - حدود شش تا 10 روز پس از لقاح - سطح HCG شما شروع به افزایش می کند تست بارداری در خانه.

تست بارداری اصلی در خانه و خرید قرص سقط جنین

دو نوع اصلی تست بارداری وجود دارد - آزمایش ادرار و آزمایش خون. اغلب، آزمایش ادرار در خانه را همراه با تست بارداری خانگی انجام می دهید. این نوع آزمایش بدون نسخه در دسترس است (شما به نسخه ای از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود نیاز ندارید) و در محدوده های قیمتی مختلف وجود دارد.

سقط جنین در خانه

https://salamatinews.com/abortion-at-home/

آزمایش خون برای بررسی بارداری در مطب ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی انجام می شود و شامل دادن نمونه خون شما می شود. راه دیگر برای تایید بارداری استفاده از سونوگرافی است . ارائه دهنده شما سونوگرافی را در مطب خود انجام می دهد.

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا ممکن است آزمایش بارداری انجام دهید. ممکن است برای باردار شدن تلاش کنید و امیدوار باشید که نتیجه مثبتی به دست آورید. ممکن است مشکلی را در مورد کنترل بارداری خود تجربه کرده باشید . حتی ممکن است در شرف انجام یک روش پزشکی یا شروع یک داروی جدید باشید که ممکن است با بارداری پیچیده شود.

مهم نیست دلیل آن چیست، اگر در مورد نتایج آزمایش خود سؤالی دارید، بهترین کار این است که با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود تماس بگیرید تست بارداری در خانه.

سطح هورمونی برای آزمایش بارداری

تست های بارداری به دنبال افزایش مقدار HCG هستند. سطح HCG به سرعت افزایش می یابد - هر چند روز یک بار در هفته های اول بارداری دو برابر می شود. جفت HCG تولید می کند . فقط افراد باردار جفت دارند که اندکی پس از چسبیدن تخمک بارور شده به دیواره رحم ایجاد می شود.

سقط جنین با قرص

https://salamatinews.com/%d8%b3%d9%82%d8%b7-%d8%ac%d9%86%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d8%b1%d8%b5/

زمان ازمایش بارداری

اگر فکر می کنید ممکن است باردار باشید، بهتر است یک آزمایش بدهید و مطمئن شوید. تست‌های بارداری خانگی می‌توانند در تشخیص زودهنگام بارداری متفاوت باشند. در بسیاری از موارد، ممکن است ۱۰ روز پس از لقاح، از یک آزمایش خانگی نتیجه مثبت بگیرید. برای نتیجه دقیق‌تر، منتظر بمانید تا بعد از اتمام قاعدگی، آزمایش بدهید. به یاد داشته باشید،

اگر آزمایش را خیلی زود انجام دهید، حتی اگر باردار هستید، ممکن است منفی باشد. اگر آزمایش منفی دادید و بعد پریود نشدید، آزمایش دیگری بدهید تست بارداری در خانه.

روش های سقط دارویی

https://salamatinews.com/medical-abortion-methods/

چه ساعتی باید تست بارداری بدهم؟

به طور کلی، بهترین زمان زمانی است که اولین ادرار صبحگاهی خود را دارید. با این حال، برخی از تست‌های بارداری به اندازه کافی حساس هستند تا HCG را بدون توجه به زمان انجام آزمایش تشخیص دهند. در صورت امکان، سعی کنید قبل از انجام آزمایش صبر کنید تا سه ساعت از آخرین ادرار شما بگذرد. همچنین می توانید دو آزمایش بارداری انجام دهید تا تأیید شود که نتیجه یکسانی دریافت می کنید.

قیمت قرص سایتوتک

تست های بارداری با خرید قرص سقط جنین

تست بارداری در خانه هنگامی که تست بارداری انجام می دهید، به دنبال میزان گنادوتروپین جفتی انسانی (HCG) در بدن شما است. شما می توانید HCG را در ادرار یا خون خود پیدا کنید. HCG به زمان نیاز دارد تا در بدن شما جمع شود. هر روز از اوایل بارداری، بدن شما HCG بیشتری تولید می کند. با گذشت هفته ها، HCG بیشتری در بدن خود خواهید داشت که احتمال مثبت نشان دادن تست بارداری را افزایش می دهد. این بدان معناست که اگر آزمایش را خیلی زود انجام دهید، منفی خواهد شد.

خرید قرص سقط جنین

https://salamatinews.com/buy-abortion-pills/

تست های بارداری با واکنش به مقدار HCG در ادرار یا خون شما کار می کنند. در آزمایش ادرار، یک تکه کاغذ واکنشی HCG را تشخیص می دهد. این آزمایش ممکن است علامت مثبت، خطوط عمودی دوتایی یا حتی کلمه "باردار" را نشان دهد. آزمایش های مختلف به روش های منحصر به فردی نتیجه مثبت را نشان خواهند داد.

دستورالعمل‌های همراه با آزمایش را بخوانید تا بدانید نتیجه مثبت چگونه خواهد بود. به عنوان مثال، اکثر تست ها دارای یک پنجره کنترل هستند که ابتدا نمایش داده می شود. دیدن نماد در این پنجره به شما می گوید که تست کار می کند. به خاطر داشته باشید که تست های برندهای مختلف زمان متفاوتی را برای نشان دادن نتیجه نیاز دارند.

اگر آزمایش خون بدهید، ارائه دهنده شما نمونه ای از خون شما را می گیرد و به آزمایشگاه می فرستد. آزمایشگاه میزان HCG را در خون شما تعیین می کند. ارائه دهنده شما در مورد نتایج شما با شما تماس خواهد گرفت.

انواع مختلف تست های بارداری

دو نوع اصلی آزمایش بارداری وجود دارد: آزمایش ادرار و آزمایش خون تست بارداری در خانه.

آزمایش‌های ادرار معمولاً در خانه انجام می‌شود – اگرچه می‌توانید آزمایش ادرار را در مطب ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی خود انجام دهید – در حالی که ارائه‌دهنده شما آزمایش خون را انجام می‌دهد.

قرص سقط جنین

https://salamatinews.com/abortion-pills/

تست بارداری خانگی

یک آزمایش خانگی از ادرار شما برای جستجوی HCG استفاده می کند. آنها حاوی نوارهای خاصی هستند که HCG را تشخیص می دهند. اکثر تست های بارداری خانگی در صورت استفاده صحیح حدود 99 درصد موثر هستند. این میزان دقت برابر با تست های بارداری است که در مطب ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما انجام می شود.

این آزمایشات در اکثر داروخانه ها یا خواربار فروشی ها موجود است. آنها آسان برای استفاده و ارزان هستند. مهم است که قبل از انجام این آزمایش ها دستورالعمل های مربوط به آن ها را بخوانید.

روش های انجام تست بارداری

  • در یک فنجان تمیز ادرار کنید. سپس یک تا چند قطره از ادرار خود را روی یک نوار شیمیایی بریزید.
  • هنگام ادرار کردن، نوار تست بارداری را در جریان ادرار خود قرار دهید.
  • در یک فنجان تمیز ادرار کنید و سپس نوار آزمایش را در حالی که هنوز در فنجان است در ادرار فرو کنید.

تست بارداری در خانه برای بسیاری از این آزمایشات، HCG را می توان حدود 10 روز پس از لقاح در ادرار شما تشخیص داد. با این حال، مصرف آن پس از عدم قاعدگی احتمال دریافت نتیجه منفی کاذب را کاهش می دهد. پریود از دست رفته معمولاً حدود 14 روز پس از لقاح اتفاق می افتد.

نکاتی که باید در هنگام تست بارداری در خانه توجه کنیم

  • در صورت امکان از اولین ادرار صبحگاهی خود استفاده کنید. این زمانی از روز است که سطوح HCG شما متمرکزترین و به راحتی قابل تشخیص است. اگر این کار را در زمان دیگری از روز انجام می دهید، سعی کنید مطمئن شوید که ادرار شما حداقل به مدت سه ساعت در مثانه شما بوده است.
  • قبل از انجام تست بارداری، مقدار زیادی مایعات ننوشید. این می تواند سطح HCG شما را رقیق کند (رقیق کند).
  • تاریخ انقضا روی بسته را بررسی کنید.
  • قبل از شروع آزمون، دستورالعمل های ارائه شده به همراه آزمون را به طور کامل بخوانید و هر مرحله را دقیقاً دنبال کنید.

آزمایش خون

نوع دیگری از آزمایش بارداری، آزمایش خون است. آزمایش خون به ندرت انجام می شود زیرا گران است و نتایج مشابه آزمایش ادرار را دارد. این نوع تست بارداری با استفاده از نمونه کوچکی از خون از ورید بازوی شما انجام می شود. این آزمایش خون نه تنها تشخیص می دهد که آیا هورمون بارداری در بدن شما وجود دارد یا خیر، بلکه می تواند میزان وجود این هورمون را نیز تعیین کند. این برای زمانی مفید است که ارائه دهنده شما باید مقدار دقیق HCG در خون شما را بداند، نه فقط اگر HCG در خون شما وجود دارد.

آزمایش خون برای بارداری ممکن است در شرایط خاص انجام شود، مانند افرادی که تحت درمان های باروری هستند یا زمانی که ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی فکر می کند ممکن است مشکلی وجود داشته باشد تست بارداری در خانه.

این آزمایش‌های خون کمی حساس‌تر از آزمایش‌های ادرار هستند، زیرا می‌توانند سطوح بسیار کمی از HCG را تشخیص دهند. این بدان معناست که آنها می توانند در اوایل بارداری - در عرض هفت تا 10 روز پس از لقاح - پاسخ دقیق تری ارائه دهند. برای این آزمایش، نمونه خون شما در مطب ارائه دهنده یا بیمارستان گرفته می شود، سپس برای تجزیه و تحلیل به آزمایشگاه فرستاده می شود. نتایج ممکن است از چند ساعت تا دو روز طول بکشد.

ممکن است پزشک شما از آزمایش خون برای مقایسه سطوح HCG در دوران بارداری استفاده کند. سطح HCG شما معمولا هر دو روز یک بار در هفته های اول بارداری دو برابر می شود. اگر سطوح بالا نرود، ممکن است نشان دهنده مشکل در بارداری باشد. سطوح بسیار بالای HCG ممکن است به این معنی باشد که شما دوقلو دارید یا مشکلی در بارداری وجود دارد.

آیا همه روش های تست بارداری خانگی یکسان هستند؟

تست بارداری در خانه اکثر برندهای تست بارداری خانگی قابل اعتماد هستند. اگرچه روش دقیق آزمایش تست های بارداری مختلف می تواند از یک نوع به نوع دیگر متفاوت باشد، اما همه آنها به دنبال HCG در بدن شما هستند. اگر از یک تست خانگی استفاده می کنید، اکثر آنها همان نتیجه را به شما خواهند داد. تفاوت با تست های خانگی شما در حساسیت تست خواهد بود.

برخی ممکن است نسبت به دیگران حساس تر باشند و زودتر از دیگران نتیجه مثبت (تشخیص HCG در ادرار شما) ایجاد کنند. برای دقیق ترین خواندن، همچنان توصیه می شود که صبر کنید تا پریودتان از بین برود. در آن مرحله، تمام تست ها باید دقیق باشند.

مزایای استفاده از تست بارداری خانگی

استفاده از تست بارداری خانگی مزایای زیادی دارد، از جمله:

  • تست های بارداری ارزان هستند.
  • استفاده از آنها آسان است.
  • تست های خانگی به سرعت نتایج را ارائه می دهند.

به گفته سازندگان کیت بارداری، بیشتر تست‌های بارداری خانگی در صورتی که دقیقاً طبق دستورالعمل استفاده می‌شوند، 98 تا 99 درصد دقیق هستند. می توان به نتایج مثبت اعتماد کرد، اما اگر خیلی زود آزمایش را انجام دهید، می توانید یک نتیجه منفی کاذب دریافت کنید تست بارداری در خانه.آزمایش‌های خون معمولاً گران‌تر و ناخوشایند هستند. با این حال، آزمایش خون می تواند بارداری را زودتر تشخیص دهد و تنها آزمایشی است که مقادیر خاصی از HCG را در بدن شما نشان می دهد.

آیا کاری هست که نباید قبل از تست بارداری انجام دهید؟

اکثر تست های بارداری از شما نمی خواهند که از فعالیت ها اجتناب کنید یا سبک زندگی خود را تغییر دهید. تنها دارویی که ممکن است با نتایج شما تداخل داشته باشد، داروهای باروری حاوی HCG است.

چه مدت طول می کشد تا نتیجه آزمایش بارداری به دست آید؟

هر تست بارداری خانگی متفاوت است. دفترچه راهنما را با دقت بخوانید. به شما می گوید چند دقیقه منتظر نتیجه خود باشید. در بیشتر موارد، می توانید انتظار داشته باشید که برای نتیجه خود سه دقیقه صبر کنید. به خاطر داشته باشید که اگر برای بررسی نتیجه خود خیلی صبر کنید، ممکن است نادرست باشد.

حتی یک خط کم رنگ در تست بارداری می تواند به معنای باردار بودن شما باشد. آزمون شما همچنین دارای یک پنجره کنترل است که نشان می دهد آزمون را به درستی انجام داده اید. دستورالعمل های مربوط به آزمون شما همه اینها را مشخص می کند. اگر سؤالی دارید یا پس از چندین آزمایش از نتیجه خود مطمئن نیستید، لطفاً با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود تماس بگیرید.

تست بارداری در خانه نتایج کاذب - یا منفی کاذب یا مثبت کاذب - عمدتاً به دلیل استفاده نادرست از آزمایش رخ می دهد. دلیل اصلی منفی کاذب آزمایش خیلی زود است. همچنین در صورت استفاده نادرست از تست خانگی، مانند استفاده از ادرار زیاد یا خیلی کم، ممکن است منفی کاذب دریافت کنید. پیروی از دستورالعمل های کیت تست خود برای اطمینان از دریافت نتیجه دقیق بسیار مهم است.

آیا آزمایش مثبت می تواند اشتباه باشد؟

مثبت کاذب نادر است، اما ممکن است رخ دهد. این ممکن است در صورتی اتفاق بیفتد که حاملگی شیمیایی را تجربه کنید یا مدت کوتاهی پس از چسبیدن تخمک بارور شده به دیواره رحم، بارداری را از دست بدهید.

چه نوع تست بارداری ابتدا بارداری را تایید می کند؟

آزمایش خون ابتدا بارداری را تایید می کند زیرا می تواند مقدار کمتری HCG را در مقایسه با آزمایشی که از ادرار شما استفاده می کند، تشخیص دهد.

آیا دارویی وجود دارد که بتواند نتیجه آزمایش بارداری من را تغییر دهد؟

تست بارداری در خانه در بیشتر موارد، داروها نتایج تست بارداری شما را تغییر نمی دهند. آنتی بیوتیک ها، مسکن ها و الکل بر نتایج آزمایش شما تأثیری ندارند.

با این حال، داروهای باروری یک استثنا هستند. این داروها گاهی اوقات می توانند باعث مثبت کاذب تست بارداری شما شوند. اگر از داروهای باروری استفاده می کنید، با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود در مورد نتایج خود تماس بگیرید تا از صحت آنها مطمئن شوید.

Pregnancy Tests

بعد از مثبت شدن تست بارداری چه باید کرد؟

تست بارداری در خانه اگر تست بارداری را در خانه انجام می دهید و نتیجه آن مثبت است، باید چند کار انجام دهید، از جمله:

  • ویتامین های دوران بارداری خود را مصرف کنید . یک ویتامین با اسید فولیک موجود در لیست مواد تشکیل دهنده انتخاب کنید. در صورت امکان، زمانی که در حال تلاش برای باردار شدن هستید، مصرف آنها را شروع کنید. این به این دلیل است که اسید فولیک می تواند به جلوگیری از عوارض در طول رشد جنین کمک کند.
  • برای قرار ملاقات با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود تماس بگیرید. این قرار ممکن است برای چند هفته اتفاق نیفتد - اما ایده خوبی است که با ارائه دهنده خود تماس بگیرید و یک قرار ملاقات بگیرید.
  • مطمئن شوید که عادات سالمی مانند عدم مصرف الکل یا سیگار کشیدن در دوران بارداری را دنبال کنید. همچنین ممکن است بخواهید میزان کافئین مصرفی روزانه خود در دوران بارداری را محدود کنید.

Doing a pregnancy test

توضیحات بیشتر

آیا حاملگی خارج از رحم در آزمایش بارداری نشان داده می شود؟

بله، اگر حاملگی خارج از رحم داشته باشید، همچنان در تست بارداری نتیجه مثبت خواهید داشت تست بارداری در خانه.

Getting pregnant

یادداشتی از کلینیک کلیولند

تست بارداری در خانه به این معناست که چگونه فرد متوجه بارداری خود می شود. اکثر افراد با استفاده از ادرار خود. با این حال، می توانید با استفاده از نمونه خون یا ادرار کردن، در مطب پزشک خود تست بارداری انجام دهید. برای دقیق ترین نتایج، منتظر بمانید تا پریود خود را از دست بدهید تا یک تست بارداری خانگی انجام دهید. اگر از تست های بارداری به درستی استفاده کنید، نتایج 99 درصد دقیق هستند. اگر در مورد نتایج تست بارداری سوالی دارید با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود تماس بگیرید.

Natural Pregnancy Test

 
 

روش های سقط دارویی

۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

روش های سقط دارویی

روش های سقط دارویی از آنجایی که دسترسی به سقط بالینی به طور فزاینده ای محدود می شود. افراد بیشتری برای پایان دادن به بارداری به اقدامات خود مدیریتی یا خانگی روی می آورند.

اگرچه بیشتر درمان‌های خانگی برای خاتمه بارداری بی‌خطر یا مؤثر در نظر گرفته نمی‌شوند. برخی از داروهای تجویزی را می‌توان با خیال راحت در خانه تجویز کرد.

خرید قرص سقط جنین

 

 

https://zanansalamat.com/buy-abortion-pills/

 

در واقع برخی از پژوهش نشان می دهد که سقط جنین دارویی خود مدیریت ممکن است به اندازه سقط جنین دارویی که در یک محیط بالینی انجام می شود ایمن و موثر باشد.

سقط جنین دارویی خودگردان به شخصی اطلاق می شود که "قرص سقط جنین" را بدون نظارت یا راهنمایی در زمان واقعی یک متخصص مراقبت های بهداشتی یا سایر پزشکان تهیه و تجویز می کند.

اگر مطمئن نیستید که چگونه یا کجا قرص های سقط جنین را تهیه کنید، سازمان حمایتی Plan C شما را تحت پوشش قرار می دهد.

خطرات قانونی برای سقط جنین دارویی در خانه وجود دارد. برخی از ایالت ها دسترسی به سقط جنین از راه دور یا دریافت قرص های سقط جنین از طریق پست را محدود می کنند.

این بدان معنی است که صلاحدید و حفظ حریم خصوصی کاملاً مهم است روش های سقط دارویی.

داروی سقط جنین

 

https://salamatinews.com/abortion-drug/

 

در صورت امکان، به تعداد کمی از افراد که لازم می دانید در مورد بارداری خود و تصمیم خود برای خاتمه بارداری بگویید.

هر گونه جستجوی اینترنتی، پیام خصوصی یا سابقه تماس تلفنی را که ممکن است این مورد را به شما متصل کند، پاک کنید.

آیا سعی می کنید محدودیت های موجود در ایالت خود را درک کنید؟ راهنمای ایالت به ایالت ما برای محدودیت های سقط جنین می تواند کمک کند روش های سقط دارویی.

 

سقط دارویی ایمن در خانه روش های سقط دارویی

روش های سقط دارویی را رایج ترین شکل سقط دارویی شامل مصرف ترکیبی از میفپریستون (Mifeprex) و میزوپروستول (Cytotec) است. آنها با هم کار می کنند و باعث می شوند که بارداری از رحم شما مانند یک پریود سنگین یا سقط جنین خارج شود.

سقط جنین در خانه

 

https://salamatinews.com/abortion-at-home/

 

سقط دارویی با استفاده از میفپریستون و میزوپروستول در سه ماهه اول و دوم شایع

است. اگر میفپریستون در دسترس نیست، مصرف میزوپروستول به تنهایی نیز یک گزینه است. سقط دارویی فقط با میزوپروستول در سه ماهه دوم شایع است.

با هر دو روش، گرفتگی و خونریزی را تجربه خواهید کرد. همچنین ممکن است درد شدید، لرز، حالت تهوع یا اسهال را تجربه کنید. این قابل انتظار است و معمولاً دلیلی برای نگرانی نیست.

اینکه از چه روشی استفاده می‌کنید و چه دوزی نیاز دارید، هر دو بستگی به طول بارداری دارد روش های سقط دارویی.

خرید قرص سقط جنین

 

https://salamatinews.com/buy-abortion-pills/

 

شما می توانید با شناسایی اولین روز آخرین قاعدگی خود - یا اگر پریود نامنظم است، تخمین تقریبی از زمان وقوع قاعدگی - و شمارش تعداد روزهای تا امروز، تعیین کنید که طول بارداری چقدر است.

اگرچه میفپریستون باید به صورت خوراکی (بلعیده) تجویز شود، میزوپروستول را می توان به صورت باکالی (داخل گونه)، زیر زبانی (زیر زبان) یا واژینال تجویز کرد . این مقاله بر روی تجویز خوراکی، باکال و زیر زبانی تمرکز دارد.

چگونه برای سقط جنین دارویی در خانه آماده شویم

روش های سقط دارویی از نظر فنی، تنها چیزی که برای سقط دارویی نیاز دارید ، دارو است. اما چندین چیز وجود دارد که می تواند مفید باشد.

قیمت قرص سقط جنین

 

 

https://salamatinews.com/the-price-of-abortion-pills/

 

برای مثال، نگه داشتن تلفن، شارژر تلفن، و اطلاعات تماس اضطراری در نزدیکی شما می‌تواند به آرامش خاطر کمک کند و اطمینان حاصل کند که در صورت نیاز به کمک فقط یک تماس تلفنی با شما فاصله دارد.

نام، آدرس و شماره تلفن را یادداشت کنید:

  • یک دوست قابل اعتماد یا یکی از اعضای خانواده
  • یک شرکت تاکسی یا تاکسی محلی
  • یک مرکز مراقبت فوری محلی
  • نزدیکترین اورژانس 24 ساعته روش های سقط دارویی

سقط جنین با قرص

 

https://salamatinews.com/%d8%b3%d9%82%d8%b7-%d8%ac%d9%86%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d8%b1%d8%b5/

 

اگرچه آزاد کردن خونریزی در طول این فرآیند کاملاً طبیعی است ، اما انجام این کار ممکن است کثیف باشد.

داروهای بدون نسخه (OTC) زیر می توانند به کاهش عوارض جانبی کمک کنند:

  • استامینوفن (تیلنول) یا ایبوپروفن (ادویل) برای تسکین درد یا کاهش تب
  • دیمن هیدرینات (درامامین) یا سیترات سدیم دی هیدرات (ناوزن) برای درمان حالت تهوع
  • لوپرامید ( ایمودیوم ) برای درمان اسهال روش های سقط دارویی
  • دوکسیلامین سوکسینات (Unisom) یا ملاتونین برای کمک به خواب

روش های سقط دارویی چسب حرارتی چسبنده، پد گرم کننده یا بطری آب گرم نیز می تواند به تسکین گرفتگی کمک کند. یک دماسنج می تواند به کنترل دمای بدن و بررسی تب کمک کند.

از مصرف آسپرین مسکن OTC یا داروهای حاوی آسپرین خودداری کنید، زیرا می تواند خونریزی را افزایش دهد.

 

پروتکل های رایج دارویی سقط جنین

 
مرحله بارداری و مصرف دارو روز 1 روز 2
کمتر از 12 هفته بارداری، با استفاده از میفپریستون و میزوپروستول 200 میلی گرم (یک قرص) میفپریستون را از طریق خوراکی مصرف کنید. حدود 24 ساعت پس از مصرف میفپریستون، 800 میکروگرم (چهار قرص 200 میکروگرمی) میزوپروستول را با قرار دادن دو قرص در هر کیسه گونه (فضای بین دندان ها و گونه) یا با قرار دادن هر چهار قرص زیر زبان مصرف کنید.
هفته 12 بارداری با استفاده از میفپریستون و میزوپروستول 200 میلی گرم (یک قرص) میفپریستون را از طریق خوراکی مصرف کنید

حدود 24 ساعت پس از مصرف میفپریستون، 400 میکروگرم (دو قرص 200 میکروگرمی) میزوپروستول را با قرار دادن یک قرص در هر کیسه گونه (فضای بین دندان ها و گونه) یا با قرار دادن هر دو قرص زیر زبان مصرف کنید.

پس از 3 ساعت، 400 میکروگرم اضافی (دو قرص 200 میکروگرم) میزوپروستول مصرف کنید.

اگر هنوز دچار گرفتگی یا خونریزی نشده اید، همان دوز میزوپروستول را 3 ساعت بعد دوباره تکرار کنید.

کمتر از 12 هفته بارداری، با استفاده از میزوپروستول به تنهایی 800 میکروگرم (چهار قرص 200 میکروگرمی) میزوپروستول را با قرار دادن دو قرص در هر کیسه گونه (فضای بین دندان ها و گونه) یا قرار دادن هر چهار قرص زیر زبان مصرف کنید. N/A
12 هفته به بالا، با استفاده از میزوپروستول به تنهایی

400 میکروگرم (دو قرص 200 میکروگرمی) میزوپروستول را با قرار دادن یک قرص در هر کیسه گونه (فضای بین دندان ها و گونه) یا با قرار دادن هر دو قرص زیر زبان مصرف کنید.

پس از 3 ساعت، 400 میکروگرم اضافی (دو قرص 200 میکروگرم) میزوپروستول مصرف کنید.

اگر هنوز دچار گرفتگی یا خونریزی نشده اید، همان دوز میزوپروستول را 3 ساعت بعد دوباره تکرار کنید.

N/A
 

روز اول سقط دارویی

روش های سقط دارویی زمانی را انتخاب کنید – ترجیحاً صبح – که بتوانید پس از مصرف دارو مدتی استراحت کنید. سقط جنین با خوردن اولین قرص شروع می شود.

درست قبل یا اندکی پس از مصرف اولین دارو، یک پد سنگین را در لباس زیر خود قرار دهید. در صورت نیاز بپوشید و تعویض کنید.

Medical Abortion at Home

ترکیب میفپریستون و میزوپروستول برای تکمیل سقط دارویی

200 میلی گرم (میلی گرم) - که یک قرص است - میفپریستون را در روز اول به صورت خوراکی مصرف کنید.

خونریزی و سایر عوارض جانبی ممکن است تا 24 ساعت پس از مصرف میفپریستون رخ ندهد .

Abortion

اگر از میزوپروستول به تنهایی برای تکمیل سقط دارویی استفاده می کنید

اگر کمتر از هفته 12 بارداری دارید ، 800 میکروگرم (میلی‌گرم) - که چهار قرص 200 میکروگرمی است - میزوپروستول مصرف کنید.

قرص های میزوپروستول را در هر کیسه گونه یا زیر زبان خود به مدت 30 دقیقه نگه دارید، سپس هر چیزی که باقی مانده است را با یک لیوان آب بشویید.

پس از 3 ساعت، 400 میکروگرم اضافی (دو قرص 200 میکروگرم) میزوپروستول مصرف کنید. اگر هنوز دچار گرفتگی یا خونریزی نشده اید، همان دوز میزوپروستول را 3 ساعت بعد دوباره تکرار کنید روش های سقط دارویی.

 

حرکات ورزشی که باعث سقط جنین میشود

۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

حرکات ورزشی که باعث سقط جنین میشود

حرکات ورزشی که باعث سقط جنین میشود در دوران بارداری که دورانی بسیار حساس است انجام ورزش های بارداری بسته به شرایط هر بارداری و توصیه های پزشکی باید صورت گیرد. تمرینان سبک و ملایم که روزانه می توان انجام داد می تواند سلامت زن باردار و جنین را به همراه داشته باشد. پیش از شروع هر گونه ورزش و فعالیتی باید با پزشک خود مشورت کنید و از او راهنمایی بخواهید.

خرید قرص سایتوتک

 

https://zanansalamat.com/buy-cytotec-tablets-at-the-pharmacy/

 

ورزشهایی که باعث سقط جنین میشود

برخی از ورزش‌ها و فعالیت‌ها، به دلیل افزایش خطر سقط جنین، ممنوع هستند. به عنوان مثال، تمریناتی که باعث افزایش فشار خون می‌شوند، تمرینات با ضربان قلب بالا و شدید، از جمله پرش و بیشترین تلاش فیزیکی، نیز ممکن است خطرناک باشند.

خرید قرص سقط جنین

https://zanansalamat.com/buy-abortion-pills/

بعضی از ورزش‌هایی که معمولاً در حین بارداری انجام می‌شوند، عبارتند از: پیاده‌روی، شنا، یوگا، پیلاتس و تنفس عمیق. این تمرینات برای بسیاری از بارداران ایمن هستند، اما باید به دلیل مشکلات و شرایط خاص هر بارداری، با پزشک خود مشورت کرد.

در نهایت، باید توجه داشت که شرایط و نیازهای هر باردار ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می‌شود که هر باردار به طور مستقل با پزشک خود مشورت کرده و به توصیه‌های او در مورد ورزش و فعالیت‌هایی که در حین بارداری باید انجام داد یا نداد، عمل کند. همچنین، در صورت بروز هرگونه علائم نامطلوب یا نگران‌کننده در حین انجام ورزش، باید فوراً به پزشک خود اطلاع دهید.

ایا بپر بپر باعث سقط جنین میشود

بپر بپر یا همان شوک پرشی (Jumping Jacks)، حرکتی است که در آن فرد با انجام پرش‌های متناوب و باز و بسته کردن پاها و دست‌ها، فعالیت بدنی خود را افزایش می‌دهد. انجام این حرکت در طول بارداری، توسط برخی پزشکان، به عنوان یکی از تمرینات مفید و ایمن برای زنان باردار معرفی شده است. اما همان‌طور که پیش از این هم گفته شد، هرگونه فعالیت و ورزشی که باعث افزایش فشار و نگرانی شدید در زن باردار می‌شود، باید از آن اجتناب کرد. در دوران بارداری از ورزشهایی مانند ایروبیک و ورزش هایی که باید تعادل خود را حفظ کنید اجتناب کنید. حرکات پرشی و جهشی از جمله بانجی جامپینگ نیز در این دوران توصیه نمی شوند.

خرید آمپول سقط جنین

https://zanansalamat.com/buy-an-abortion-syringe-ampoule/

به طور کلی، قبل از شروع هرگونه فعالیت و ورزش در طول بارداری، با پزشک خود صحبت کنید تا بتوانید نوع و شدت ورزش را با او مشاوره کنید و با توجه به وضعیت خود، تمریناتی را انجام دهید که برای شما و جنینتان ایمن باشد.

دراز نشست باعث سقط جنین میشود

انجام درازنشست در طول بارداری، در صورتی که بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام شود، به صورت کلی مشکلی برای سلامتی جنین و مادر ایجاد نمی‌کند. اما باید توجه داشت که انجام این تمرین در مواردی که مادر در خطر سقط جنین است، توصیه نمی‌شود.

روش های سقط جنین

https://zanansalamat.com/abortion-methods/

در صورتی که شما قبلاً درازنشست انجام می‌دادید و به طور معمول این تمرین را انجام می‌دهید، می‌توانید به مدت محدودی در طول بارداری به این تمرین ادامه دهید، اما همان‌طور که پیش از این هم گفته شد، قبل از شروع هرگونه فعالیت و ورزش در طول بارداری، با پزشک خود صحبت کنید تا بتوانید نوع و شدت ورزش را با او مشاوره کنید و با توجه به وضعیت خود، تمریناتی را انجام دهید که برای شما و جنینتان ایمن باشد. درازنشست و کرانچ از جمله ورزش هایی هستند که باعث دور شدن عظلات شکم از یکیدیگر می شوند بنابراین هر چند به تنهایی باعث سقط جنین نمی شوند ولی خطرناک هستند.

دراز نشست باعث سقط جنین میشود

خم و راست شدن و بلند کردن اجسام سنگین

خم شدن یا بلند کردن اجسام سنگین، در صورتی که به شدت و تکراری باشد و باعث بار زیادی بر روی عضلات شکم و پشت شود، می‌تواند در برخی موارد منجر به سقط جنین شود. بنابراین، در طول بارداری بهتر است این کارها را کاهش داده و هرگاه لازم باشد، از ابزارهای کمکی مانند کیف‌های شانه‌ای استفاده کنید تا فشار روی عضلات کمتر شود.
همچنین، به طور کلی بلند کردن اشیاء سنگین در صورتی که با موقعیت جسمانی مناسب انجام نشود، می‌تواند باعث کمردرد، کشیدگی عضلات و مشکلات دیسکی شود. در صورتی که لازم است اشیاء سنگین را بلند کنید، بهتر است با توجه به موقعیت جسمانی مناسب، با استفاده از روش‌های درست بلند کنید و این کار را کمتر و به صورت تکراری انجام دهید.
در مورد اینکه تا چند ماهگی نباید خم شدن و بلند کردن اجسام سنگین انجام داد، به طور کلی نیاز به مراجعه به پزشک خود دارید. با توجه به سلامت شما و وضعیت بارداری، پزشک شما می‌تواند توصیه‌های خاصی برای شما داشته باشد. به طور کلی در بارداری قبل از هرگونه فعالیت و ورزشی، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. زمانی که بانوان در سه ماهه سوم قرار می گیرند به دلیل اینکه شکم بزرگتر شده وسنگین تر می شوند. قاعدتا نمی توانند درست خم رو راست شده و اجسام سنگین بلند کنند ولی در اوایل بارداری حتما باید احتیاط های لازم را داشته باشید و از هر گونه حرکتی که باعث ایجاد فشار به شکم شما می شود خودداری کنید.

ورزش های هوازی

ورزش‌های هوازی اگر با شدت و میزان مناسبی انجام شوند، می‌توانند برای بارداری و بهبود سلامتی مادر و جنین بسیار مفید باشند. با این حال، انجام ورزش‌های هوازی با شدت بالا و بدون مشورت پزشک قبلی، ممکن است در برخی موارد مانند سقط جنین تاثیر منفی داشته باشد. برخی از ورزش‌های هوازی که می‌توانند در صورت انجام نادرست یا با شدت بیش از حد، سقط جنین را به همراه داشته باشند عبارتند از:

بدنسازی شدید: بدنسازی با وزنه‌های سنگین و شدت بالا می‌تواند باعث افزایش فشار خون و ایجاد تغییرات هورمونی در بدن شود، که در بعضی موارد می‌تواند باعث سقط جنین شود.

پیاده‌روی در حرارت شدید: در ماه‌های گرم سال، پیاده‌روی در شرایط حرارتی شدید می‌تواند باعث افزایش دمای بدن شود که ممکن است برای بارداران باعث خطرات جدی شود.

سقط جنین با قرص

 

https://zanansalamat.com/abortion-with-pills/

 

ورزش دو در بارداری

در حد معمول، دویدن در بارداری برای بیشتر زنان که قبلاً ورزش داشته‌اند، ایمن است و مشکلی ایجاد نمی‌کند. در واقع، تحقیقات نشان داده‌اند که ورزش در طول بارداری برای مادر و جنین مزایای زیادی دارد. با این حال، در برخی موارد، دویدن می‌تواند خطراتی برای بارداری داشته باشد.

سقط جنین خانگی

 

https://zanansalamat.com/home-abortion/

 

همچنین، برای جلوگیری از احتمال بروز خطراتی، مثل سقط جنین، باید در هنگام دویدن، به برخی نکات احتیاطی توجه کنید مانند:

  • حداقل ۳۰ دقیقه قبل از ورزش، غذا بخورید.
  • با ملایمت و آرام شروع به دویدن کنید
  • در هنگام دویدن، حرکات ناگهانی و شدید را انجام ندهید و توجه داشته باشید که تنفس شما همیشه برای جنین شما کافی است.

در کل، بهتر است در مورد فعالیت‌های ورزشی خود با پزشک خود صحبت کنید و به نظرات و راهنمایی‌های او توجه کنید.

علائم خطر سقط جنین در حین ورزش

به طور کلی، در حین ورزش در بارداری، برخی از علائمی که می‌تواند نشان‌دهنده خطراتی برای بارداری و جنین باشد عبارتند از:

۱- درد شدید در ناحیه شکم
۲- خونریزی واژینال یا قاعدگی غیرعادی
۳- تنفس سخت و درد قفسه سینه
۴- سرگیجه، سردرد و تاری دید
۵- نعوظ، کاهش جنین در حالتی که حرکات جنین کاهش یافته باشد
۶- درد و احساس ناراحتی شدید پس از ورزش.

اگر شما به هر یک از این علائم برخورد کردید، باید به طور فوری به پزشک خود مراجعه کنید. برای اطمینان از سلامت جنین و حفظ سلامتی شما، بهتر است قبل از شروع هر نوع فعالیت ورزشی، با پزشک خود مشورت کنید.

Exercise care and caution after an abortion

نکاتی که هنگام ورزش در بارداری باید رعایت کرد

ورزش در بارداری ممکن است با ریسک‌هایی همراه باشد، اما در صورت رعایت نکات ایمنی و دستورالعمل‌های پزشکی، می‌توان به طور ایمن ورزش کرد. در ادامه نکاتی که زن باردار باید در حین ورزش رعایت کند را ذکر می‌کنیم:

انتخاب ورزش مناسب: انتخاب ورزش مناسب برای بارداری با توجه به میزان شدت آن، از مهمترین مواردی است که باید در نظر گرفته شود. ورزش‌های مناسب برای بارداری شامل یوگا، پیاده‌روی، شنا، باشگاه پیلاتس، ورزش‌های بدنسازی ملایم و ورزش‌های کششی هستند.

ورزش‌هایی که باعث ضربه‌ای به بدن می‌شوند، مانند بوکس و کاراته نیز بهتر است اجرا نشوند.

تنظیم شدت ورزش: در حین ورزش باید شدت آن را تنظیم کرده و از ورزش‌های بسیار سنگین و شدید خودداری کرد. این نوع ورزش ها به زن باردار کمک می کنند تا بهداشت بدنی خود را حفظ کنند و به جنین آسیب نرسانند.

مدت زمان ورزش: در دوران بارداری، تمریناتی که به صورت نیمه شدید هستند و مدت زمان کوتاهی از آن‌ها استفاده می‌شود، امن‌تر هستند. در حالت کلی، توصیه می‌شود که بیشتر از ۳۰ دقیقه در روز، ورزش نکنید.

محیط ورزش: حتماً به یاد داشته باشید که همیشه در محیطی که مناسب و ایمن برای ورزش است، تمرین کنید. از ورزش در شرایط نامناسب که ایجاد خطر می کند، مانند هوای گرم و رطوبت بالا، جلوگیری کنید. همچنین، همیشه آب بیشتری بنوشید و در صورت لزوم استراحت کافی داشته باشید.

تنفس عمیق: در حین ورزش، توجه کنید که تنفس عمیق و صحیح داشته باشید.

Is it safe to exercise in pregnancy

نتیجه گیری

به طور کلی، ورزش در حین بارداری برای سلامتی زن باردار بسیار مفید است، اما باید با توجه به نکات فوق باشد که به آسیب رساندن به جنین جلوگیری شود.  همچنین، باید به مصرف غذاهای سالم و متنوع، استراحت کافی، داشتن روش‌های مدیریت استرس و پیش بینی مشکلات مربوط به بارداری، توجه کنید حرکات ورزشی که باعث سقط جنین میشود.

exercise linked to very early pregnancy loss

 

سقط جنین با ال دی

۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

سقط جنین با ال دی

سقط جنین با ال دی به دست آوردن آگاهی درباره بارداری و حفظ یا سقط جنین و… برای بانوان باردار امری ضروری به‌شمار می‌رود. یکی از موضوعات مهم در این‌باره نحوه استفاده قرص ال دی و پاسخ به این پرسش‌ است که آیا گذاشتن قرص ال دی در واژن باعث سقط جنین میشود؟ باید توجه کرد که اطلاعات ارائه‌شده در این نوشتار به‌هیچ‌وجه توصیه پزشکی نیستند و برای هرگونه تصمیم یا اقدامی درباره جنین و مسائل بارداری باید با پزشک متخصص مشورت کرد.

خرید قرص سقط جنین

https://womennice.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%82%d8%b1%d8%b5-%d8%b3%d9%82%d8%b7-%d8%ac%d9%86%db%8c%d9%86/

آیا قرص ال دی باعث سقط جنین می شود؟

ابتدا باید بدانیم که قرص‌های LD با قرص‌های سقط جنین یکی نیستند. قرص‌های سقط جنین داروهایی هستند که با متوقف کردن ترشح هورمون پروژسترون فرایند بارداری را متوقف و از تداوم آن پیشگیری می‌کنند؛ زیرا باعث انقباض رحم و دفع بارداری می‌شوند.

سقط جنین در ماه اول

https://womennice.com/abortion-in-the-first-month/

در واقع مصرف قرص‌های LD راه اضطراری برای پیشگیری از بارداری است تا با ایجاد تاخیر در مکانیزم تخمک‌گذاری یا جلوگیری از لقاح از بروز بارداری جلوگیری کند؛ البته درصورتی‌که فرد باردار باشد با این روش نمی‌توان جلوی آن را گرفت.

پاسخ باید گفت قرار دادن قرص ال دی در واژن روش توصیه‌شده، امن یا موثری نیست. در واقع این داروها را باید بلافاصله و در کمترین زمان پس از رابطه جنسی محافظت‌نشده به‌صورت خوراکی استفاده کرد. تا از بارداری احتمالی پیشگیری کند. پس اگر کسی به‌منظور سقط جنین این کار را انجام دهد به هدف خود نخواهد رسید.

مشورت با پزشک زنان بهترین راهکار

با تمام این توضیحات، نمی‌توان انکار کرد که گاهی شرایط فرد بسیار خاص و استثنایی است و به‌ناچار باید نسبت به وجود یا عدم وجود جنین تصمیم بگیرد. و می‌تواند بر ابعاد مختلف زندگی تاثیر بگذارد. باید مسایل زیر را مد نظر قرار داد:

قیمت قرص سقط جنین

https://womennice.com/the-price-of-abortion-pills/

سلامتی و تندرستی مادر

سقط جنین یک روش پزشکی ایمن و قانونی است که خطرات یا عوارض کمی دارد. بااین‌حال، مانند هر روش پزشکی، ممکن است عوارض جانبی یا مشکلاتی نیز داشته باشد. فرد باید درباره سابقه پزشکی، وجود بیماری و نوع داروهایی که احتمالا مصرف می‌کنید با پزشک مشورت کند و درباره روش‌های مختلف سقط جنین، نحوه کارکرد آن‌ها، انتظارات و نحوه مراقبت از خود بعد از انجام عمل سقط جنین اطلاعاتی را به دست بیاورد.

قرص اورژانسی

https://womennice.com/%d9%82%d8%b1%d8%b5-%d8%a7%d9%88%d8%b1%da%98%d8%a7%d9%86%d8%b3%db%8c/

ارزش‌ها و احساسات

سقط جنین موضوعی پیچیده و احساسی است. که می‌تواند به‌روش‌های مختلفی بر فرد تاثیر بگذارند. مثلا براساس باورهای شخصی یا مذهبی، فرهنگ، خانواده یا تجربیات خود، احساسات یا دیدگاه‌های عمیقی درباره سقط جنین داشته باشد یا نسبت به بارداری و سقط جنین دچار احساسات متناقضی شود که البته همه واکنش‌ها اموری طبیعی هستند.

در این شرایط فرد باید به نجوای درونی خود گوش دهد و به احساسات خود احترام بگذارد. احترام بگذارند و از همه مهم‌تر به دامان یک فرد متخصص همانند مشاوری مجرب یا درمانگر حرفه‌ای پناه ببرد.

روش های سقط جنین

https://womennice.com/abortion-methods/

وضعیت فرد

سقط جنین تصمیم آسان یا ساده‌ای نیست و ممکن است بر بسیاری از جنبه های زندگی فرد مانند تحصیلات، شغل، امور مالی، روابط و برنامه‌های آینده تاثیر بگذارد. و به این موضوع هم اندیشید که با این اقدام آیا پشتیبانی خواهی داشت. یا باید برای دفاع از اقدام خود به مقابله با دیگران و دفاع از خود بپردازید. باید واقع‌بینانه به همه مسایل نگریست و آن‌ها را در نظر گرفت.

در پایان برای گرفتن بهترین تصمیم و نتیجه به بهترین راه گام بگذارید. که مشورت جدی و همه‌جانبه با پزشک متخصص به‌عنوان بهترین راهکار است.

جمع‌بندی

ورود به فرایند بارداری و تداوم آن یک مرحله بسیار مهم برای بانوان باردار است. در این بین گاهی به سبب وقوع شرایطی خاص، افراد ناچار به تصمیم‌ گیری درباره حفظ یا سقط جنین می‌شوند. و به‌روش‌های گوناگون آن می‌اندیشند. در چنین شرایطی بهترین راهکار و مناسب‌ترین مسیر برای تصمیم‌گیری، مراجعه به پزشک متخصص و استفاده از راهنمایی‌های او خواهد بود.

آیا قرص ال دی باعث کم شدن خونریزی می‌شود؟

داروهای ضد بارداری هورمونی مانند قرص‌های ضد بارداری یا استفاده از IUD می‌تواند بر چرخه قاعدگی تاثیر بگذارد و همچنین میزان خونریزی را کاهش دهد.

Abortion on the Basis of a Risk

با خوردن قرص احتمال بارداری وجود دارد؟

در صورتی که قرص‌ها را به‌طور کامل مصرف کنید و هر روز در یک زمان خاصی مصرف شوند، صد درصد موثر عمل می‌کند. اگر به این صورتی که برای شما گفتیم رعایت نکنید، احتمال بارداری به ۹ درصد می‌رسد.

Losing Abortion

آیا باعث فشار خون بالا می‌شود؟

در بیشتر موارد خطری ندارند و تنها ممکن است موارد جزئی رخ دهد. با این حال برخی از خانم‌ها افزایش فشار خون را تجربه می‌کنند. احتمال داده می‌شود که این افزایش فشار خون ناشی از استروژن موجود در قرص باشد.

abortion

 

داروی گیاهی سقط جنین

۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

داروی گیاهی سقط جنین

داروی گیاهی سقط جنین سقط جنین محصولات یا موادی هستند که برای خاتمه بارداری استفاده می شوند. در ژوئن 2022، دادگاه عالی ایالات متحده تصمیمی مهم را منتشر کرد که در آن بیان داشت که قانون اساسی از حق زنان برای سقط جنین حمایت نمی کند. از آن زمان، بسیاری از مقالات خبری و پست های رسانه های اجتماعی روش های جایگزین سقط جنین و تنظیم باروری، از جمله سقط جنین ها را مورد بحث قرار داده اند. محتوای اخیر رسانه های اجتماعی شامل گفتگوهایی در مورد استفاده از داروهای گیاهی برای تأثیرگذاری بر باروری یا القای سقط جنین است. اما بسیاری از این پست ها مسائل ایمنی بالقوه مرتبط با این محصولات را نادیده گرفته اند.

داروی سقط جنین بدون نسخه

https://salamatinews.com/abortion-medicine-without-a-prescription/

در حالی که داروهایی وجود دارند که توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده برای ختم بارداری تایید شده اند، اما هیچ لیست سقط جنین وجود ندارد. به این معنی که هیچ لیست جامعی از محصولات گیاهی که نشان داده شده است باعث سقط جنین یا سقط جنین می شوند وجود ندارد. درمان های خانگی برای سقط جنین و سقط جنین "DIY" توصیه نمی شود.

سقط جنین گیاهی و داروی گیاهی سقط جنین چیست؟

در مقاله‌ای در ژوئن 2022 در رولینگ استون، از «سقط جنین گیاهی» به عنوان مرسوم در TikTok یاد می‌شود و به گیاهانی اشاره می‌کند که برخی معتقدند می‌توانند باعث سقط جنین شوند. محصولات گیاهی قرن هاست که برای کنترل باروری، جلوگیری از بارداری یا تسهیل سقط جنین استفاده می شود. پنی رویال ، کوهوش آبی و سیاه و کینین محصولاتی با پایه گیاهی هستند که به دلیل فعالیت سقط‌آور (محرک سقط جنین) شناخته شده‌اند، اما بسیاری از گیاهان دیگر نیز وجود دارند که می‌توانند بر نتیجه بارداری یا باروری تأثیر بگذارند.

خرید آمپول سقط جنین

https://salamatinews.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a2%d9%85%d9%be%d9%88%d9%84-%d8%b3%d9%82%d8%b7-%d8%ac%d9%86%db%8c%d9%86/

از آنجایی که افرادی که از این محصولات استفاده می کنند ممکن است در جستجوی مراقبت های پزشکی مردد باشند و با توجه به اینکه سقط جنین پزشکی و جراحی از سال 1973 تا 2022 توسط قانون اساسی حمایت شده است، گزارش های کمی در ادبیات پزشکی در مورد استفاده از محصولات گیاهی برای پیشگیری از بارداری یا سقط جنین وجود دارد. . از گزارش های موجود، برخی محصولات گیاهی Ruta graveolens ، Abrus precatorious و gossypol را ذکر کرده اند.

سقط جنین یا علت سقط جنین

Ruta graveolens ("کوه معمولی") یک گیاه بوته مانند است که در کشورهای مدیترانه یافت می شود. این گیاه در بسیاری از کشورها از جمله انگلیس، فرانسه و برزیل برای تحریک قاعدگی و سقط جنین مورد استفاده قرار گرفته است. هنگامی که از طریق دهان به موش های باردار داده شد، Ruta graveolens باعث آسیب جنین و مرگ جنین شد. که در عرض یک روز پس از مصرف باعث سقط جنین می شود، اما همچنین می تواند منجر به مسمومیت شدید مادر از جمله استفراغ، آسیب کبدی و کم خونی شود.

قیمت قرص سقط جنین

https://salamatinews.com/the-price-of-abortion-pills/

در موارد شدید، لرزش، دیسترس تنفسی و مرگ رخ داده است. حتی اگر این گیاه به دلیل اثرات سمی آن به عنوان یک سقط جنین استفاده شود، Ruta graveolens یک داروی گیاهی رایج است که برای ختم بارداری استفاده می شود. در یک مطالعه از آمریکای جنوبی، Ruta graveolens رایج‌ترین داروی گیاهی بود که برای القای سقط جنین استفاده می‌شد، اما استفاده از آن با عوارض جانبی تهدیدکننده حیات از جمله نارسایی اندام‌ها و مرگ همراه بود. استفاده از  Ruta graveolens  برای القای سقط جنین یا سقط جنین تایید یا توصیه نمی شود .

لوبیا چیتی

لوبیا ج*******یتی یا نخود تسبیح بذر گیاه Abrus precatorius ، درخت انگور بلند و چوبی است که در مناطق گرمسیری جهان می روید. دانه دارای رنگ قرمز روشن مشخص است و دارای یک لکه سیاه در یک انتها است. ساقه ها، ریشه ها، دانه ها و برگ های گیاه آبروس صدها سال است که به عنوان درمان گیاهی برونشیت، اگزما و هپاتیت استفاده می شود. پودر دانه آبروس نیز به عنوان مواد ضد بارداری خوراکی توسط قبایل آفریقای مرکزی استفاده می شود.

سقط جنین با قرص

https://salamatinews.com/%d8%b3%d9%82%d8%b7-%d8%ac%d9%86%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d8%b1%d8%b5/

با وجود ظاهر جذاب و رنگارنگ، دانه های Abrus precatorius حاوی سمی بسیار سمی و قوی به نام ابرین هستند. مشابه ریسین ، آبرین با عملکرد طبیعی سلولی تداخل کرده و باعث مرگ سلولی می شود. آبرین حتی کشنده تر از ریسین است و هیچ پادزهری در دسترس نیست.  استفاده از  Abrus precatorius  برای القای سقط جنین یا سقط جنین تایید یا توصیه نمی شود .

گوسیپول

مردان نیز از داروهای گیاهی برای کنترل باروری استفاده می کنند. گوسیپول یک ماده شیمیایی است که در دانه، ساقه و ریشه گیاه پنبه و در روغن پنبه دانه یافت می شود. در دهه 1920، نرخ پایین تولد در زوج های چینی که از روغن پنبه دانه به عنوان روغن پخت و پز استفاده می کردند، شناسایی شد که منجر به کشف اثرات ضد باروری گوسیپول شد. یک کارآزمایی بالینی بعدی روی بیش از 8000 مرد چینی تایید کرد که گوسیپول 99 درصد در کاهش تعداد اسپرم موفق بوده است.

داروی سقط جنین

https://salamatinews.com/abortion-drug/

متأسفانه، ناباروری دائمی در 10٪ از مردان در این مطالعه رخ داد و برخی از مردانی که پس از قطع درمان با گوسیپول، تعداد اسپرم خود را بهبود یافتند. نقایص مداوم در اندازه و عملکرد اسپرم داشتند. استفاده از گوسیپول همچنین باعث ایجاد ناهنجاری های بالقوه تهدید کننده زندگی در سطوح پتاسیم می شود که با خستگی شدید، ضعف و فلج عضلانی در کمتر از یک درصد از بیماران در کارآزمایی بالینی همراه بود. در حالی که عوارض جانبی کمی در ارتباط با استفاده از گوسیپول در انسان وجود دارد، خطرات ناباروری دائمی و عدم تعادل شدید الکترولیت، گوسیپول را به یک عامل ضدباروری کمتر مطلوب تبدیل کرده است . در حال حاضر، گوسیپول به عنوان یک درمان بالقوه برای انواع خاصی از سرطان در حال بررسی است.

کدام غذا باعث سقط جنین می شود؟

صدف های خام یا نیم پز نمونه ای از غذایی است که می تواند باعث سقط جنین شود. برخی از صدف ها می توانند حاوی انگل Toxoplasma gondii باشند . این انگل باعث بیماری به نام توکسوپلاسموز می شود. عفونت توکسوپلاسموز در دوران بارداری می تواند منجر به سقط جنین، مرده زایی یا تاخیر در رشد شود. به همین دلیل به زنان باردار توصیه می شود از مصرف صدف خام یا هر صدف خام یا نیم پز دیگر برای جلوگیری از خطر سقط جنین خودداری کنند. توکسوپلاسموز می تواند باعث بیماری شدید از جمله التهاب قلب و مغز و همچنین آسیب کبدی شود. و ممکن است زنان باردار پس از ابتلا به این بیماری بسیار بیمار شوند. به همین دلیل، خوردن صدف خام یا نیم پز به عنوان راهی برای پایان دادن به بارداری توصیه نمی شود .

قرص سقط جنین

 

https://salamatinews.com/abortion-pills/

 

آیا دارچین می تواند باعث سقط جنین شود؟

دارچین در بسیاری از غذاهایی که توسط زنان باردار مصرف می شود وجود دارد. شواهدی وجود ندارد که مصرف دارچین در دوران بارداری خطر سقط جنین را افزایش دهد.

abortion at home

آیا ویتامین C می تواند باعث سقط جنین شود؟

ویتامین C در بسیاری از غذاهایی که توسط زنان باردار مصرف می شود وجود دارد. این مقاله که به زبان روسی است، در مجله ای منتشر شد که دیگر تولید نمی شود. هیچ مدرک علمی دیگری مبنی بر اینکه مصرف ویتامین C در دوران بارداری خطر سقط جنین را افزایش می دهد وجود ندارد.

abortion in early pregnancy

در صورت مواجهه نگران کننده با محصولات گیاهی چه باید بکنید؟

اگر فردی پس از استفاده از محصولات گیاهی، عوارض جانبی ناخواسته یا غیرمنتظره ای را تجربه کرد ، برای مشاوره تخصصی  تماس بگیرید.  یک توصیه شخصی فوری آنلاین دریافت کنید.

Chinese Herbal Medicine

 

مصرف گیاهانی که موجب سقط جنین میشود

۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

مصرف گیاهانی که موجب سقط جنین میشود

داروی گیاهی سقط جنین دوران بارداری یکی از زمان هایی که به هیچ وجه نباید دارویی گیاهی مصرف کرد، زیرا برخی از این گیاهان موجب سقط جنین و از دست دادن جنین می شوند. برای زن آبستن افراط در کلیه خوراکی ها ممنوع است و نباید هیچ غذایی را خارج از اندازه بخورد. همچنین مصرف بیش از حد برخی از گیاهان در این دوران خطر سقط جنین را در پی دارد در حالی که اگر این گیاهان در مقدار کم مصرف شوند ، موجب به خطر افتادن سلامتی آنها و جنینشان نمی شوند.

خرید قرص سقط جنین

https://womennice.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%82%d8%b1%d8%b5-%d8%b3%d9%82%d8%b7-%d8%ac%d9%86%db%8c%d9%86/

دوران بارداری یکی از زمان هایی که به هیچ وجه نباید دارویی گیاهی مصرف کرد، زیرا برخی از این گیاهان موجب سقط جنین و از دست دادن جنین می شوند. برای زن آبستن افراط در کلیه خوراکی ها ممنوع است و نباید هیچ غذایی را خارج از اندازه بخورد. همچنین مصرف بیش از حد برخی از گیاهان در این دوران خطر سقط جنین را در پی دارد در حالی که اگر این گیاهان در مقدار کم مصرف شوند ، موجب به خطر افتادن سلامتی آنها و جنینشان نمی شوند.

گیاهانی که باعث سقط جنین می شوند به دو دسته تقسیم می شوند دسته ای از آنها سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرند و دسته دوم گیاهانی که چندان مصرفی ندارند و شاید حتی نام آنها هم به گوشتان نخورده باشد.

قوی ترین چیز برای سقط جنین

در این بخش از نکات بارداری در  ما گیاهانی را که موجب سقط جنین در بارداری می شوند و مصرف آنها در بارداری خطرناک است را آورده ایم هر چند شما با برخی از این گیاهان آشنا نیستید و ممکن است نام آنها را نشنیده باشید .
گیاهان خطرناک در دوره بارداری

خرید قرص سایتوتک

https://womennice.com/buy-cytotec-tablets/

به عبارت دیگر اگرچه به خاطر این که ترکیبات مۆثر داروهای گیاهی نسبت به داروهای شیمیایی رقیق تر و در نتیجه اثرات جانبی آن ها کمتر است اما همچنان باید در استفاده از داروهای گیاهی با احتیاط عمل کرد. این که فکر کنید همه داروهای گیاهی بی خطرند کاملا اشتباه است.

استفاده از داروهای گیاهی در برخی موارد از جمله زمانبارداری می توانند خطرات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. دکتر رضا راست منش، دکترای تغذیه در مورد برخی از این گیاهان توضیح می دهد.

سقط جنین با دارچین


دارچین یکی از محبوب ترین ادویه ها در سراسر جهان است که اگر دارچین بصورت خام در مقادیر بسیار زیاد استفاده شود میتواند باعث سقط جنین میشود. مصرف دارچین سبب منقبض شدن ماهیچه های رحم می شود و سرانجام انقباض رحم به سقط جنین منجرمی گردد.

قیمت قرص سقط جنین

https://womennice.com/the-price-of-abortion-pills/

خطر جعفری برای سقط جنین
جعفری از سبزی های پر مصرفی است که اگر به مقدار کم خورده شود برای خانم باردار مشکل ایجاد نمی کند . ویتامین سی موجود در جعفری سطح استروژن را بالا میبرد و جریان خون ورودی به اندام های تولید مثل را کاهش میدهد. روغن آلی فراری موجود در جعفری منجر به نازک شدن دیواره رحم میشود و دهانه رحم را نرم کرده و موجب اسپاسم (گرفتگی) رحم میگردد.

سقط جنین با دانه کنجد

دانه کنجد سرشار از خواص مختلف برای سلامتی دارد و حاوی مقدار زیادی کلسیوم، آمینو اسید، پروتئین، آهن، ویتامین B، C، E است . انقباض ناگهانی رحم یکی دیگر از کار های دیگری که دانه های کنجد میتوانند انجام دهند، میباشد.

روش های سقط جنین

https://womennice.com/abortion-methods/

آموزش سقط جنین با گیاهان دارویی

تاثیرات پونه بر سقط جنین
سرماخوردگی به درمانهای گیاهی از جمله استفاده از پونه روی می آورند در حالی که استفاده از آن در مقدار زیاد به شدت سقط آور است و می تواند به عنوان یک سم قدرتمند عمل کند و لذا باید با دقت فراوان مصرف شود. پونه شامل ماده ای به نام پولگان است که موجب خونریزی و انقباض رحم میشود و مصرف زیاد آن به سقط جنین می انجامد.

سقط جنین در ماه اول

https://womennice.com/abortion-in-the-first-month/

سقط جنین با مصرف بابونه
خانم های باردار در دوز های بسیار کم میتوانند از بابونه استفاده کنند اما استفاده زیاد از بابونه به علت دارا بودن ترکیبی در بابونه به نام "تاهونِی" باعث انقباض رحم میگردد و ممکن است سبب سقط جنین گردد.

آناناس برای سقط جنین
مصرف آناناس در مقادیر کم نمیتواند سبب سقط جنین در بارداری شود اما مصرف آناناس به مقدار خوردن یک کاسه آناناس تازه پس از بارداری به علت بالا بودن ویتامین سی و بروملاین در آن میتواند برای زنان باردار خطرناک باشد و باعث سقط جنین گردد.

مصرف آناناس در مقادیر بالا در سه ماهه اول بارداری دهانه رحم را نرم کرده و باعث خونریزی و در نهایت سقط جنین میشود.پیش از این هم در بخش نکات باداری گفتیم که آناناس سبز تر و یا نارس تر دارای آنزیم پروتئولیتیک بیشتری است که نقش مهمی در شکستن پروتئینی دارد که جنین در مراحل ابتدایی بارداری از این پروتئین تشکیل شده است.

سقط جنین با کوهوش
مصرف دو نوع کوهوش آبی و کوهوش سیاه باهم به علت دارا بودن دارای موادی به نام اکسایتوسین و کولوساپونین میتواند باعث انقباض رحم شود.

سقط جنین با داروهای گیاهی

پاپایا برای سقط جنین
پاپایای کال و نرسیده حاوی آنزیم هایی مانند پاپائین است که این آنزیم ها به عنوان پروستاگلاندین و اکسی توسین عمل می کنند که در واقع منجر به زایمان زودرس و سقط جنین می شود. این میوه می تواند باعث اختلالاتی در جنین شود.

این ماده بسیار خطر است و مصرف پاپایا منجر به انقباضات رحم و در نتیجه سقط جنین می شود. پپاین موجود در پاپایا خام سبب افزایش میزان تولید استروژن و مانع تولید پروژسترون میشود که رشد آندومتر را تحریک میکند.

سطح پایین پروژسترون ادامه بارداری را مختل می کند و در نهایت منجر به سقط میشود. پاپایا خام حاوی مقادیر بالایی از لاتکس میباشد که منجر به آزاد سازی پروستاگلاندین ها و اکسیتوسین شده و در نهایت به انقباض دیواره های رحم ختم میشود. هرگونه مصرف پاپایا در مراحل اولیه بارداری باعث سقط جنین میشود.

بدترین میوه که علت سقط جنین است

تاثیر سداب بر سقط جنین
در زمان قدیم از سداب در درمان مشکلات باروری، تحریک رحم و سقط جنین استفاده می شده است. زیرا سداب حاوی پیلوکارپین و راتینز میباشد که ماهیچه های دیواره رحم را تحریک میکند و راتینز سطح آدرنالین در بدن را افزایش میدهد. پس مصرف این ماده در بارداری خطرناک است و موجب سقط جنین می گردد.

گوجی بری
گوجی بری حاوی مقادیر بالایی از ویتامین C است که خوردن آن در بارداری سبب سقط شدن جنین می شود. گیاه گوجی بری همچنین حاوی بتائین است که باعث انقباض رحم و منجر به سقط جنین می شود. مصرف گوجی بری به دلیل خواص بسیار زیادی که دارد در طول بارداری ممنوع نیست اما مصرف 10 گرم گوجی بری در طول دوران بارداری بی ضرر است و مصرف زیاد آن مضر می باشد.

ریشه آنجلیکا
استفاده از ریشه آنجلیکا در دوز بالا میتواند منجر به سقط جنین شود.

 

سقط جنین به علت مصرف گیاهان نامناسب

دکمه طلایی
دکمه طلایی از گیاهان دیگری است که اگر در بارداری مصرف گردد سبب سقط جنین می شود اما نمیتوان بصورت دقیق مقدار دکمه طلایی که میتواند باعث سقط جنین شود را گفت . قبل از استفاده از دکمه طلایی باید بدانید که این گیاه دارویی سمی و خطرناک است.
روغنی که از گل های گیاه دکمه طلایی استخراج میشود هرگز نباید خورده شود. این روغن حتی در مقادیر خیلی کم هم سمی است.

روغن گل مغربی
روغن گل مغربی یکی از محبوب ترین روغن ها در رایحه درمانی است که خواص آرامبخش دارد و بدن را تسکین میدهد. استفاده از روغن گل مغربی در اطراف رحم باعث سقط جنین ناگهانی میشود.

 

سقط جنین به علت عدم آگاهی از مواد مضر بارداری

درمنه
درمنه جهت درمان مشکلات باروری ، مشکلات گوارشی، سرماخوردگی، آنفلونزا، صرع، برونشیت، انواع انگل ها، سیاتیک و سفتی ماهیچه ها استفاده میگردد. این گیاه دارویی حاوی روغن های فرار، فلاونوئید ها و تانن میباشد که رحم را تحریک میکند و موجب سقط جنین، می شود.

سقط جنین با زعفران
مصرف زعفران در ماه های اول بارداری برای خانم های باردار بسیار خطرناک است ومصرف 2 -1 گرم از ان سبب سقط جنین می شود؛ بنابر این اگر در مصرف زعفران تعادل را رعایت کنید و کمتر از مقدار ذکرشده از ان مصرف کنید، منجر به سقط جنین نخواهد شد.

زرشک
هر گیاهی که شانس انقباض عضلات مختلف بدن را افزایش دهد می تواند سقط جنین را هم تحریک کند.

گلپر
گلپر درمان کننده بیماری های گوارشی به خصوص نفخ و هضم کننده غذا و تقویت کننده معده است. در دوران بارداری به خصوص 3 ماهه اول مصرف بیش از 2 گرم گلپر در روز باعث سقط جنین می شود. اما مصرف مقدار کم این گیاه به سقط جنین منجر نمی شود.

گیاه تخم شوید

تخم شوید خواص فراوانی دارد و می تواند باعث کاهش چربی بدن و لاغری شود و ضد نفخ است. اما مصرف تخم شوید در بارداری به علت تحریک تولید هورمون های مؤثر در سیکل قاعدگی و افزایش انقباضات رحمی از خطرات سقط جنین در ماه اول بارداری محسوب می شود.

گل پامچال
برخی از خانم ها از روغن گل پامچال بدلیل خواص ضد عفونی کننده در دهانه رحم استفاده میکنند و بعضی هم آن را به صورت خوراکی مصرف میکنند. در صورتی که مصرف آن در دوران بارداری خطر سقط جنین را به همراه دارد.

چای بابونه و سقط جنین

استفاده از چای بابونه خواص زیادی برای سلامتی دارد اما مادران باردار باید از خوردن چای بابونه در دوران بارداری خودداری کنند.

سنبل ختایی

سنبل ختایی گیاهی دارویی است که استفاده بیش از حد ازآن منجر به تحریک قاعدگی ،شل کردن عضلات و کمک به افزایش انقباضات رحم می شود و باعث سقط جنین در ماه اول بارداری می گردد.مصرف سنبل ختایی در افرادی که از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنند و یا ان هایی که قبل از مصرف نیز خون ریزی های شدید داشته اند، خطر سقط جنین را دوچندان میکند.

کرفس
استفاده از کرفس در سه ماهه نخست بارداری ممنوع است. این ممنوعیت استفاده از کرفس باید در تمام دوران بارداری رعایت شود زیرا کرفس می تواند روی سیستم عصبی جنین آنها اثرات سوء بگذارد و باعث ناراحتی های عصبی مخصوصا حملات شبه صرع بعد از تولد نوزاد شود.
گل بنفشه و گل ختمی
مصرف گل بنفشه و گل ختمی موجب سقط جنین می شود. ختمی باز کننده انتهای عروق رحم و سقط کننده است و زنان باردار نباید از این گیاه و گل بنفشه استفاده کنند.

غوره، آب غوره، بابونه

این مواد قاعده آور هستند و باعث سقط جنین می ‎شوند و مصرفشان برای زنان باردار مفید نیست.

آویشن
آویشن دارای طبیعتی گرم و خشک است که از آن به عنوان ادویه برای طعم دار کردن انواع غذاها و بعضی خوراک هااستفاده می کنند. گیاه آویشن سقط کننده جنین در مادران باردار محسوب می شود بنابراین زنان باردار باید از مصرف آن خودداری کنند.

آلوئه ورا
آلوئه ورا خواص زیادی برای زیبایی زنان دارد ، زیرا دارای مواد طبیعی است که به مراقبت و تقویت انواع پوست کمک کند و اثرات زیادی در کاهش چین و چروک و وزن دارد. و یا آب آلوئه ورا را بنوشند ،زیرا ممکن است خون ریزی لگن را ایجاد کند و حتی باعث سقط جنین شوند.

به این گیاهان اعتماد نکنید
بابونه، افسنطین، سداس، کدوی تلخ، نعنای کوهی و مینا از جمله گیاهانی هستند.

زعفران، جعفری، غوره، آب غوره، مارچوبه، زیره، سیاه دانه، دارچین، مسهل.

سیاه دانه در بارداری به علت قاعده آور بودن آن مضر است و موجب سقط جنین می شود.

Herbal infusions used

 

سقط جنین در خانه

۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

سقط جنین در خانه

سقط جنین در خانه سقط زودرس پزشکی یک درمان پزشکی است که شامل مصرف داروهای خوراکی و واژینال برای سقط جنین در حاملگی کمتر از 9 هفته و 6 روز است.

اگرچه این سند به اصطلاح زن/زن اشاره دارد، اما برای هر کسی که می تواند باردار شود، صرف نظر از اینکه شما به عنوان یک زن شناخته می شوید یا نه، قابل اجرا است سقط جنین در خانه.

خرید قرص سقط جنین

https://salamatinews.com/buy-abortion-pills/

مشکلات سقط جنین در خانه و خطرات سقط جنین

سقط جنین در خانه مشکلات (خطرات) در زمان سقط جنین خیلی رایج نیست. خطرات اصلی عبارتند از:

  • خونریزی بیش از حد (کمتر از 1 در 1000 خطر در سقط های زودرس). این ممکن است نیاز به انتقال خون داشته باشد.
  • عدم موفقیت در سقط جنین و ادامه بارداری (کمتر از 1 در 100 خطر در سقط های زودرس). این ممکن است نیاز به درمان بیشتر داشته باشد سقط جنین در خانه.

سقط جنین با قرص

https://salamatinews.com/%d8%b3%d9%82%d8%b7-%d8%ac%d9%86%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d8%b1%d8%b5/

خطرات بعد از سقط جنین در خانه

احتمال اینکه بعد از سقط جنین دچار مشکل شوید بیشتر است. باز هم این مشکلات رایج نیستند. خطرات اصلی عبارتند از:

  • بافت باقی مانده (تقریباً 3-6 در 100 خطر، بسته به بارداری). این ممکن است نیاز به درمان بیشتر داشته باشد.
  • عفونت رحم (حداکثر 1 در 10 خطر). این معمولاً به دلیل یک عفونت از قبل موجود است.

سقط جنین در خانه همچنین قبل از درمان غربالگری به شما پیشنهاد می شود. اگر عفونت تشخیص داده نشود یا درمان نشده باقی بماند، ممکن است شدید شود و باعث بیماری التهابی لگن (PID) شود.

  • برخی از زنان ممکن است پس از سقط جنین دچار ناراحتی عاطفی کوتاه مدت شوند. پس از سقط جنین در مقایسه با زایمان، خطر کمی برای اختلالات سلامت روان افزایش می یابد، اما هیچ مدرکی مبنی بر اینکه این مشکلات واقعاً توسط سقط جنین ایجاد می شوند، وجود ندارد. آنها اغلب ادامه مشکلات قبل از سقط جنین هستند سقط جنین در خانه.
  • هیچ مدرک ثابت شده ای وجود ندارد که نشان دهد سقط جنین باعث حاملگی خارج رحمی یا ناباروری در آینده می شود.

داروی سقط جنین بدون نسخه

https://salamatinews.com/abortion-medicine-without-a-prescription/

در صورت داشتن هر یک از شرایط زیر، روش‌های سقط جنین با استفاده از میفپریستون و میزوپروستول ممکن است برای شما مناسب نباشد :

  • فشار خون بالا با دارو کنترل نمی شود.
  • کلسترول بالا سقط جنین در خانه.
  • در درمان طولانی مدت کورتیکواستروئید.
  • در درمان طولانی مدت ضد انعقاد.

لطفاً به پرستار یا پزشک اطلاع دهید زیرا ممکن است لازم باشد در این مورد بیشتر با همکاران پزشکی در بیمارستان صحبت کنند.

قیمت قرص سقط جنین

https://salamatinews.com/the-price-of-abortion-pills/

آیا قرص سقط جنین سایتوتک عوارض دارد

سقط جنین در خانه ممکن است برخی از عوارض جانبی زیر را داشته باشید. زمانی که درمان جواب داد، این عوارض معمولا متوقف می شوند.

  • حالت تهوع 40 در 100 زن
  • استفراغ 20 در 100 زن
  • اسهال 15 در 100 زن
  • سردرد 16 در 100 زن
  • سرگیجه 25 در 100 زن
  • گرگرفتگی/عرق کردن 25 در 100 زن

 

روش های سقط دارویی

 

https://salamatinews.com/medical-abortion-methods/

 

استفاده از قرص سایتوتک در خانه

اگر تصمیم به مصرف تمام داروها در خانه دارید، تنها باید یک بار در مشاوره اولیه خود به کلینیک بیمارستان مراجعه کنید.

شما یک مشاوره و ارزیابی کامل پزشکی با یک متخصص پرستار بالینی (CNS) در خدمات مشاوره بارداری (PAS) برای ارزیابی مناسب بودن خود برای درمان خواهید داشت سقط جنین در خانه.

هنگام حضور در کلینیک، یک غربالگری کامل سلامت جنسی به شما پیشنهاد می شود. در صورت نیاز آنتی بیوتیک ارائه می شود و از طریق تیم مشاوره سلامت در Conifer House درخواست پیگیری می شود.

بسته ای از داروهای حاوی میزوپروستول و میفپریستون که برای خاتمه پزشکی در خانه به آنها نیاز دارید به شما ارائه می شود، و این شامل بروشوری است که جزئیات نحوه و زمان مصرف دارو را توضیح می دهد.

قیمت قرص سایتوتک

https://salamatinews.com/the-price-of-cytotec-tablets/

درصد جوابدهی قرص سایتوتک

همچنین ممکن است روش پیشگیری از بارداری انتخابی به شما داده شود تامین شود. این بستگی به این دارد که شما تصمیم گرفته اید بعد از سقط از چه چیزی استفاده کنید. پرسنل پرستاری این موضوع را با شما در میان خواهند گذاشت. اگر می خواهید از قرص ضد بارداری خوراکی ترکیبی (COCP) یا قرص فقط پروژسترون (POP) به عنوان پیشگیری از بارداری استفاده کنید، پرستار به شما توصیه می کند که چه زمانی مصرف قرص خود را شروع کنید.

سقط جنین در خانه شما باید در روزی که قرص میزوپروستول را مصرف می کنید و تا زمانی که فکر می کنید سقط جنین کامل شده است، بزرگسالی که از درمان شما آگاه است، در خانه بماند. این معمولاً 5 تا 6 ساعت پس از مصرف قرص میزوپروستول است. با این حال، گاهی اوقات ممکن است سریعتر یا بیشتر طول بکشد. لطفا مطمئن شوید که یک منبع تسکین درد در خانه دارید. کیسه آب گرم برای تسکین دردهای پریود نیز مفید است.

شما می توانید به زندگی عادی کار و خانه خود ادامه دهید. ممکن است مقداری خونریزی واژینال و گرفتگی دردهای پریود را تجربه کنید. می توانید از مسکن های ساده مانند پاراستامول و ایبوپروفن استفاده کنید. بعید است که خود سقط جنین بعد از اولین قرص اتفاق بیفتد. با این حال، برخی از زنان خونریزی واژینال را تجربه می کنند و در واقع بارداری را پشت سر می گذارند. اگر نگران هستید باید با کلینیک یا شماره تلفن های تماس اورژانس زیر تماس بگیرید.

روش مصرق قرص سقط جنین در خانه

استفاده از میفپریستون

  • میفپریستون 200 میلی گرم (1 قرص) باید با یک لیوان آب بلعیده شود.

استفاده از میزوپروستول

  • در مجموع از 6 قرص میزوپروستول استفاده خواهید کرد.
  • 4 قرص اول را با قرار دادن آنها در واژن یا در دهان بین گونه و لثه خود استفاده کنید  (  لطفاً به نمودارهای زیر مراجعه کنید).
  • سپس 3 تا 4 ساعت بعد از 2 قرص باقیمانده در واژن یا بین گونه و لثه استفاده کنید سقط جنین در خانه.

داخل واژن

  • 4 قرص را تا حد امکان در واژن قرار دهید. موقعیت دقیق تبلت ها مهم نیست به شرطی که بیرون نریزند. می‌توانید قرص‌ها را در حالی که دراز کشیده‌اید، چمباتمه زده‌اید یا ایستاده‌اید با یک پا بالا بگذارید - هر چه راحت‌تر است.
  • 2 قرص باقیمانده را 3 تا 4 ساعت بعد در صورت عدم وجود مدرکی دال بر اینکه حاملگی را به طور واژینال پشت سر گذاشته اید وارد کنید.

 

یا

گذاشتن قرص سایتوتک در دهان بین گونه و لثه

  • 4 قرص را در دهان بین گونه بالایی و لثه (2 عدد در هر طرف) قرار دهید و اجازه دهید قرص ها به مدت 30 دقیقه حل شوند. اگر قرص ها در عرض 30 دقیقه به طور کامل حل نشدند، می توانید آنچه را که با آب باقی مانده است قورت دهید.
  • اگر شواهدی دال بر سقط جنین وجود نداشت، 3 تا 4 ساعت بعد با 2 قرص باقیمانده تکرار کنید.

 

برخی از مشتریان طعم میزوپروستول را ناخوشایند و بافت آن را گچی توصیف می کنند. قرار دادن قرص ها بین گونه و لثه با میزان بیشتری از تهوع، استفراغ و اسهال همراه است.

از کجا بفهمم قرص سایتوتک اثر کرده

سقط جنین در خانه هنگامی که خونریزی واژینال را تجربه می کنید (معمولاً چند ساعت پس از مصرف قرص میزوپروستول)، ممکن است لخته های خون بزرگ یا بافت حاملگی را مشاهده کنید. بافت حاملگی در حاملگی های بالاتر بزرگتر و قابل تشخیص تر خواهد بود. کمتر از 8 هفته، شما فقط احتمالاً کیسه بارداری را می بینید، جایی که اوایل بارداری در آن ایجاد می شود. اگر به هفته 10 بارداری نزدیک تر هستید، طول جنین حدود 3 سانتی متر است (به اندازه یک انگور بزرگ) و ممکن است شکل آن را تشخیص دهید. اگر در مورد آنچه ممکن است ببینید نگران هستید، لطفاً این موضوع را با پرستار در کلینیک در میان بگذارید.

اکثر زنان در عرض 4 تا 5 ساعت پس از مصرف قرص میزوپروستول حاملگی را پشت سر می گذارند. برای دیگران ممکن است سریعتر یا بیشتر طول بکشد. پس از گذشت بارداری، میزان خونریزی واژینال به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

self-managed abortion

خونریزی بعد از سقط جنین

هنگامی که بارداری را پشت سر گذاشتید، خونریزی واژینال باید کاهش یابد و درد شروع به از بین رفتن کند. ممکن است دراز کشیدن برای شما راحت باشد، اما برخی از زنان با راه رفتن در اطراف، یا نشستن و تماشای تلویزیون احساس راحتی بیشتری خواهند داشت. بستگی به خود شما و احساس شما دارد. می توانید هر چند وقت یکبار که دوست دارید از توالت فرنگی استفاده کنید و طبق معمول آن را آب بکشید.

اگر تا 24 ساعت پس از مصرف قرص میزوپروستول خونریزی واژینال را تجربه نکردید، برای مشاوره با کلینیک تماس بگیرید سقط جنین در خانه.

شما نباید هیچ قرصی باقیمانده داشته باشید - اما اگر دارید، لطفاً آنها را دور نیندازید، لطفاً آنها را به GOPD برگردانید یا برای دفع ایمن به داروخانه محلی یا جراحی عمومی ببرید. قرص های باقیمانده میزوپروستول برای سقط جنین کافی نیستند و استفاده از آنها برای این منظور غیرقانونی است. اگر فکر می کنید که حاملگی جدید یا ادامه دار پس از درمان دارید، باید برای مشاوره بیشتر با تلفن تماس بگیرید.

Medical abortion

استفاده از قرص سقط جنین درد دارد

اکثر زنان در طول درمان و بلافاصله پس از آن دچار برخی دردها/گرفتگی های نوع پریود می شوند. در برخی موارد این می تواند شدید باشد. معمولا این درد شدید مدت زیادی طول نمی کشد. پس از گذشت بارداری، میزان درد تجربه شده باید به طور قابل توجهی کاهش یابد. در تعداد کمی از زنان، درد از نوع پریود ممکن است تقریباً 5 روز پس از سقط جنین ادامه یابد. درد / گرفتگی عضلات را باید با مصرف قرص های مسکن ساده مانند پاراستامول یا ایبوپروفن تسکین داد.

abortion pills

خونریزی بعد از قرص سایتوتک

ممکن است به مدت 2 تا 3 هفته پس از درمان خونریزی واژینال را تجربه کنید. با این حال، برخی از زنان خونریزی کمتر از این دارند، در حالی که برخی دیگر ممکن است تا دوره بعدی خونریزی داشته باشند. اگر از تامپون استفاده می کنید، لطفاً آنها را مرتباً تعویض کنید تا خطر عفونت کاهش یابد.

Home abortion

 

سقط جنین در ماه اول

۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

سقط جنین یک تجربه طبیعی است. تخمین زده می شود که از هر ۴ بارداری در سراسر جهان ، یکی از ان ها به سقط جنین ختم می شود. بیشتر سقط ها در ۸ هفته اول بارداری انجام می شوند و تقریبا تمام سقط ها ( ۹ از ۱۰) در سه ما اول بارداری ( ۱۲هفته اول ) اتفاق می افتند. هنگامی که در مورد سقط جست و جو می کنید، ضروری است که یک منبع قابل اعتماد داشته باشید. یک مطالعه در سال ۲۰۱۰ نشان می دهد که در بین تمامی سایت های سلامت جنسی ، ۳۵% اطلاعات نادرست دارند. بعضی منابع حتی از قصد شما را به غلط راهنمایی می کنند. ممکن است در مورد سقط خود به خودی نیز شنیده باشید.

خرید قرص سقط جنین

https://womennice.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%82%d8%b1%d8%b5-%d8%b3%d9%82%d8%b7-%d8%ac%d9%86%db%8c%d9%86/

سقط جنین در ماه اول به چه دلیلی اتفاق می افتند؟

سقط خود به خودی از دست دادن غیرعمدی بارداری قبل از هفته ۲۰م است. حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد بارداری ها به سقط خود به خودی ختم می شوند. اما امار واقعی بیشتر است زیرا بسیاری از سقط ها انقدر زود اتفاق می افتند که فرد نمی داند باردار است. سقط جنین اصطلاحی است که نشان می دهد مشکلی در حاملگی وجود داشته است. این به ندرت درست است. بیشتر سقط ها به این دلیل رخ می دهند که جنین به طور طبیعی رشد نمی کند.سقط جنین یک تجربه رایج است اما این به هیچ عنوان این تجربه را اسان تر نمی کند. با دانستن این که چه چیزی می تواند باعث سقط شود ، چه چیز هایی می توانند خطر ان را افزایش دهند و چه داروهایی ممکن است نیاز داشته باشید ، یک قدم به سمت بهبود عاطفی بردارید.

روش های سقط جنین

https://womennice.com/abortion-methods/

علائم و نشانه های سقط جنین در ماه اول

علائم سقط می تواند بسته به مرحله حاملگی متفاوت باشد. در بعضی از موارد سقط ان قدر زود اتفاق می افتد که شما حتی نمی دانید باردار هستید.

خرید قرص سایتوتک

https://womennice.com/buy-cytotec-tablets/

بعضی از نشانه های سقط جنین خود به خودی شامل موارد زیر است:

  • لکه بینی زیاد
  • خون ریزی واژینال
  • خارج شدن بافت و مایعات از واژن
  • دل درد شدید یا گرفتگی
  • کمردرد خفیف تا شدید

اگر در طول بارداری خود با هر کدام از این علائم مواجه شدید، بلافاصله با پزشک خود تماس بگیرید. همچنین ممکن است این علائم را بدون وقوع سقط جنین تجربه کنید. اما پزشکتان ازمایش هایی انجام می دهد تا مطمئن شود مشکلی ندارید.

چه چیزی باعث سقط جنین می شود؟

ژن یا کروموزوم های غیر طبیعی

بیشتر سقط ها به این دلیل اتفاق می افتند که جنین به طور طبیعی رشد نمی کند. حدود ۵۰% سقط های خود به خودی با کروموزوم ها مرتبط اند. بیشتر اوقات مشکلات کروموزومی ناشی از خطاهایی است که به طور تصادفی در تقسیم و رشد جنین رخ می دهد، نه مشکلات ارثی از والدین.

قیمت قرص سقط جنین

https://womennice.com/the-price-of-abortion-pills/

مشکلات سلامتی مادر

در برخی موارد، وضعیت سلامت مادر ممکن است منجر به سقط جنین شود. برخی از این موارد عبارت اند از:

  • دیابت کنترل نشده
  • عفونت
  • مشکلات هورمونی
  • مشکلات رحم یا دهانه رحم
  • بیماری تیروئید

چه چیزهایی باعث سقط جنین نمی شوند؟

فعالیت های روتین که باعث سقط جنین نمی شوند:

  • ورزش، از جمله فعالیت هایی با شدت زیاد مانند پیاده روی یا دوچرخه سواری
  • رابطه جنسی
  • کار کردن، به شرطی که در معرض مواد شیمیایی مضر یا اشعه قرار نگیرید. اگر نگران خطرات ناشی از کار هستید، با پزشک خود مشورت کنید.

قرص اورژانسی

https://womennice.com/%d9%82%d8%b1%d8%b5-%d8%a7%d9%88%d8%b1%da%98%d8%a7%d9%86%d8%b3%db%8c/

چه عواملی خطر سقط جنین را افزایش می دهند؟

● سن : خانم های بالای ۳۵ سال نسبت به بانوان جوانتر بیشتر در معرض سقط جنین قرار دارند. در سن ۳۵ سالگی ۲۰ درصد ریسک سقط جنین دارید. این درصد در ۴۰ سالگی ۴۰% و در ۴۵ سالگی ۸۰% می شود.

● سقط جنین های قبلی: خانم هایی که دو سقط جنین غیرعمدی یا بیشتر داشته اند ، ریسک بیشتری دارند.

بیماری های مزمن: بانوانی که بیماری های مزمنی مانند: دیابت کنترل نشده دارند، ریسک بیشتری در برابر  دارند.

● بیماریهای رحم یا دهانه رحم: برخی ناهنجاری های رحمی یا بافت های ضعیف دهانه رحم ممکن است خطر جنین را افزایش دهند.

● مصرف سیگار، الکل و مواد مخدر: خانم های سیگاری نسبت به بانوانی که سیگار نمی کشند ، خطر ابتلای بیشتری دارند. صرف زیاد الکل و مصرف غیر مجاز مواد مخدر نیز خطر جنین را افزایش می دهد.

وزن: بیش از اندازه لاغر یا چاق بودن ارتباط مستقیمی با افزایش ریسک  دارد.

● آزمایشات تهاجمی قبل از زایمان: برخی از آزمایشات ژنتیکی مهاجم پیش از زایمان ، مانند نمونه برداری از پرزهای کوریونی و آمنیوسنتز، کمی خطر جنین را به همراه دارند.

آیا سقط جنین درد دارد؟

تجربه سقط در هر شخص متفاوت است. سقط ممکن است درد یا گرفتگی داشته باشد، اما بسیاری از بانوان می توانند این ناراحتی ها را مدیریت کنند.

شدت درد و بقیه عوارض جانبی که هر خانم ممکن است تجربه کند، به نوع سقطی که انجام می دهد بستگی دارد. سه نوع رایج  عبارتند از:

  • آسپیراسیون خلاء
  • اتساع و تخلیه
  • سقط دارویی

سقط ناقص چیست و چه نشانه هایی دارد؟

سقط ناقص بسیار نادر است اما گاهی اوقات در حاملگی ها اتفاق می افتد. اصطلاح سقط ناقص ممکن است گمراه کننده باشد، زیرا به نظر می رسد سقط اتفاق نیوفتاده است. در واقع اتفاق می افتد اما هنوز موادی در رحم باقی مانده اند.

برخی نشانه های سقط ناقص:

  • خون ریزی بیش از حد انتظار
  • خون ریزی ای که بعد از چند روز اول کمتر نمی شود
  • خون ریزی ای که بیشتر از سه هفته طول می کشد
  • درد یا گرفتگی مزمن
  • تب بالا
 
 

عوارض سقط جنین چیست؟

بعضی از بانوانی که سقط می کنند، دچارعفونت رحمی می شوند که به ان سپتیک نیز گفته می شود. علائم و نشانه های این عفونت شامل موارد زیر است:

  • تب
  • لرز
  • حساسیت در زیر شکم
  • ترشحات بد بو در واژن

عوامل خطر سقط جنین کدامند؟

یک عامل خطر ویژگی یا رفتاری است که احتمال ابتلای فرد به یک بیماری را افزایش می‌دهد یا فرد را مستعد ابتلا به اختلال خاصی می‌کند. عوامل خطر جنین عبارتند از:

  • سن مادر. مطالعات نشان می‌دهد که خطر  برای افراد ۲۰ ساله ۱۲ تا ۱۵ درصد است و در سن ۴۰ سالگی تا حدود ۲۵ درصد افزایش می‌یابد. افزایش بروز ناهنجاری‌های کروموزومی باعث افزایش خطر  در سنین بالا می‌شود.
  • برخی اختلالات سلامتی در مادر که در بخش "چه چیزی باعث جنین می‌شود" ذکر شده است.

 

چه چیزی باعث سقط جنین می‌شود؟

حدود نیمی از تمام سقط‌هایی که در سه ماهه اول بارداری رخ می‌دهند به دلیل ناهنجاری‌های کروموزومی (ارثی یا خود به خودی) در اسپرم یا تخمک والدین ایجاد می‌شوند. کروموزوم‌ها ساختارهای ریزی در داخل سلول‌های بدن هستند که حامل ژن‌ها، واحدهای اساسی وراثت، هستند. ژن‌ها تعیین کننده تمام ویژگی‌های فیزیکی فرد مانند جنسیت، رنگ مو و چشم و گروه خونی هستند. اکثر مشکلات کروموزومی به طور تصادفی رخ می‌دهند و به سلامت والدین مربوط نمی‌شوند.

نیز در اثر عوامل شناخته شده و ناشناخته مختلفی ایجاد می‌شود، مانند:

  • عفونت
  • قرار گرفتن در معرض خطرات محیطی مانند سطوح بالای تشعشعات یا عوامل سمی
  • بی نظمی‌های هورمونی
  • لانه گزینی نامناسب تخمک بارور شده در دیواره رحم
  • سن مادر
  • ناهنجاری‌های رحمی
  • ناتوانی دهانه رحم (دهانه رحم خیلی زود، در اواسط بارداری، بدون علائم درد یا زایمان شروع به گشاد شدن می‌کند.)
  • عوامل سبک زندگی مانند سیگار کشیدن، نوشیدن الکل، یا استفاده از داروهای غیرقانونی
  • اختلالات سیستم ایمنی از جمله لوپوس (یک بیماری خود ایمنی)
  • بیماری شدید کلیوی
  • بیماری قلبی مادرزادی
  • دیابت کنترل نشده
  • بیماری تیروییدی
  • تشعشعات
  • برخی از داروها مانند داروی آکنه (ایزوترتینوئین یا آکوتان)
  • سوء تغذیه شدید
  • بتا استرپتوکوک گروه B

توجه: هیچ مدرکی مبنی بر اینکه استرس یا فعالیت فیزیکی و جنسی باعث می‌شود، وجود ندارد.

گاهی اوقات، درمان بیماری شما می‌تواند شانس بارداری موفق را افزایش دهد.

 

علائم سقط جنین چیست؟

علائم سقط جنین عبارتند از:

  • خونریزی پیش­رونده از خفیف به شدید
  • گرفتگی عضلات
  • درد شکمی
  • کمردرد خفیف تا شدید

اگر علائم بالا را تجربه می‌کنید، فوراً با مراکز ارائه‌دهندۀ خدمات درمانی تماس بگیرید. آن‌ها به شما می‌گویند که به مطب یا اورژانس بروید.

 

علائم بعد از سقط جنین چیست؟

لکه بینی رحمی و ناراحتی خفیف از علائم شایع پس از  هستند. اگر خونریزی شدید، تب، لرز یا درد دارید، فوراً با پزشک خود تماس بگیرید، زیرا این‌ها ممکن است علائم عفونت باشند.

 

سقط جنین چگونه تشخیص داده و درمان می‌شود؟

ارائه دهنده خدمات درمانی شما یک معاینه لگن و یک آزمایش سونوگرافی برای تایید  انجام می‌دهد. اگر  کامل و رحم پاک باشد، معمولاً نیازی به درمان دیگری نیست. گاهی اوقات رحم به طور کامل تخلیه نمی‌شود، بنابراین عمل اتساع و کورتاژ (D&C) یا اتساع و استخراج (D&E) انجام می‌شود. در طی این روش‌ها، دهانه رحم باز می‌شود و بافت باقی‌مانده از جنین یا جفت به آرامی از رحم جدا شده و ساکشن می‌شود. معمولاً بعد از ۴ تا ۶ هفته دوره قاعدگی خود را از سر می‌گیرید.

اگر سقط جنین تایید نشد اما علائم را داشتید، اغلب استراحت در بستر به مدت چند روز تجویز می‌شود و ممکن است یک شب برای مراقبت در بیمارستان بستری شوید. در صورت توقف خونریزی، معمولاً می‌توانید به فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهید. اگر دهانه رحم گشاد شده باشد، ممکن است ناکارآمدی دهانه رحم تشخیص داده شود و عمل بستن دهانه رحم (سرکلاژ) انجام شود.

Abortion Pill

اگر زنی بیش از دو سقط متوالی داشته باشد (به نام سقط مکرر) ممکن است آزمایش خون، آزمایش ژنتیک یا دارو لازم باشد. برخی از روش‌های تشخیصی مورد استفاده برای ارزیابی علت مکرر عبارتند از:

  • بیوپسی آندومتر
  • هیستروسالپینوگرام (اشعه ایکس از رحم و لوله‌های فالوپ)
  • هیستروسکوپی (آزمایشی که در آن پزشک با دستگاهی نازک و تلسکوپ­مانند داخل رحم را مشاهده می‌کند)
  • لاپاراسکوپی (روشی که طی آن پزشک با یک دستگاه نوری اندام‌های لگنی را مشاهده می‌کند)

Surgical abortion

آیا بعد از سقط جنین می‌توانم باردار شوم؟

بله. اکثر زنان (۸۷ درصد) پس از سقط جنین، حاملگی و زایمان طبیعی هم دارند. سقط جنین لزوماً به معنی داشتن مشکل باروری نیست. حدود ۱٪ از افراد ممکن است سقط‌های مکرر (سه بار یا بیشتر) داشته باشند. به یاد داشته باشید که معمولاً نمی‌توان از سقط جلوگیری کرد و اغلب به دلیل طبیعی نبودن بارداری اتفاق می‌افتد. برخی از محققان معتقدند که سقط جنین مربوط به یک پاسخ خود ایمنی است. اگرچه هیچ دوره انتظاری برای اقدام به بارداری توصیه نشده است، بهتر است در مورد زمانبندی بارداری بعدی خود با ارائه دهنده خدمات درمانی صحبت کنید. برای جلوگیری از یک سقط جنین دیگر، پزشک شما ممکن است درمان با پروژسترون، هورمونی که برای لانه گزینی در رحم لازم است، را توصیه کند. اگر بیماری دارید، درمان آن می‌تواند شانس بارداری موفق را افزایش دهد.

When a pregnant woman’s

صرف زمان برای بهبودی جسمی و عاطفی پس از  بسیار مهم است. مهمتر از همه، خودتان را به خاطر سقط جنین سرزنش نکنید. مشاوره برای کمک به کنار آمدن با مرگ عزیزتان در دسترس است. اگر سه بار متوالی سقط جنین داشته‌اید، باید تلاش برای بارداری را متوقف کنید، از یک روش پیشگیری از بارداری استفاده کنید و از پزشک خود انجام آزمایش‌های تشخیصی برای تعیین علت سقط‌ها را درخواست کنید.