تست بارداری در خانه

۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

تست بارداری در خانه

تست بارداری در خانه راهی برای تعیین باردار بودن شماست . اگر تست بارداری شما مثبت باشد به این معنی است که باردار هستید. اگر آزمایش منفی بود، به این معنی است که شما باردار نیستید. تست‌های بارداری با شناسایی گنادوتروپین جفتی انسانی (HCG) ، هورمونی که بدن شما هنگام بارداری می‌سازد، کار می‌کند.

داروی سقط جنین

https://salamatinews.com/abortion-drug/

از همان ابتدای بارداری، بدن شما شروع به تغییراتی برای حمایت از سلول هایی می کند که به کودک شما تبدیل می شوند. یکی از مواردی که خیلی سریع اتفاق می افتد، تولید HCG است.

خرید قرص سایتوتک

اگر باردار هستید، بدن شما شروع به تولید HCG بیشتری می کند. پس از کاشت تخمک بارور شده در رحم - حدود شش تا 10 روز پس از لقاح - سطح HCG شما شروع به افزایش می کند تست بارداری در خانه.

تست بارداری اصلی در خانه و خرید قرص سقط جنین

دو نوع اصلی تست بارداری وجود دارد - آزمایش ادرار و آزمایش خون. اغلب، آزمایش ادرار در خانه را همراه با تست بارداری خانگی انجام می دهید. این نوع آزمایش بدون نسخه در دسترس است (شما به نسخه ای از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود نیاز ندارید) و در محدوده های قیمتی مختلف وجود دارد.

سقط جنین در خانه

https://salamatinews.com/abortion-at-home/

آزمایش خون برای بررسی بارداری در مطب ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی انجام می شود و شامل دادن نمونه خون شما می شود. راه دیگر برای تایید بارداری استفاده از سونوگرافی است . ارائه دهنده شما سونوگرافی را در مطب خود انجام می دهد.

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا ممکن است آزمایش بارداری انجام دهید. ممکن است برای باردار شدن تلاش کنید و امیدوار باشید که نتیجه مثبتی به دست آورید. ممکن است مشکلی را در مورد کنترل بارداری خود تجربه کرده باشید . حتی ممکن است در شرف انجام یک روش پزشکی یا شروع یک داروی جدید باشید که ممکن است با بارداری پیچیده شود.

مهم نیست دلیل آن چیست، اگر در مورد نتایج آزمایش خود سؤالی دارید، بهترین کار این است که با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود تماس بگیرید تست بارداری در خانه.

سطح هورمونی برای آزمایش بارداری

تست های بارداری به دنبال افزایش مقدار HCG هستند. سطح HCG به سرعت افزایش می یابد - هر چند روز یک بار در هفته های اول بارداری دو برابر می شود. جفت HCG تولید می کند . فقط افراد باردار جفت دارند که اندکی پس از چسبیدن تخمک بارور شده به دیواره رحم ایجاد می شود.

سقط جنین با قرص

https://salamatinews.com/%d8%b3%d9%82%d8%b7-%d8%ac%d9%86%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d8%b1%d8%b5/

زمان ازمایش بارداری

اگر فکر می کنید ممکن است باردار باشید، بهتر است یک آزمایش بدهید و مطمئن شوید. تست‌های بارداری خانگی می‌توانند در تشخیص زودهنگام بارداری متفاوت باشند. در بسیاری از موارد، ممکن است ۱۰ روز پس از لقاح، از یک آزمایش خانگی نتیجه مثبت بگیرید. برای نتیجه دقیق‌تر، منتظر بمانید تا بعد از اتمام قاعدگی، آزمایش بدهید. به یاد داشته باشید،

اگر آزمایش را خیلی زود انجام دهید، حتی اگر باردار هستید، ممکن است منفی باشد. اگر آزمایش منفی دادید و بعد پریود نشدید، آزمایش دیگری بدهید تست بارداری در خانه.

روش های سقط دارویی

https://salamatinews.com/medical-abortion-methods/

چه ساعتی باید تست بارداری بدهم؟

به طور کلی، بهترین زمان زمانی است که اولین ادرار صبحگاهی خود را دارید. با این حال، برخی از تست‌های بارداری به اندازه کافی حساس هستند تا HCG را بدون توجه به زمان انجام آزمایش تشخیص دهند. در صورت امکان، سعی کنید قبل از انجام آزمایش صبر کنید تا سه ساعت از آخرین ادرار شما بگذرد. همچنین می توانید دو آزمایش بارداری انجام دهید تا تأیید شود که نتیجه یکسانی دریافت می کنید.

قیمت قرص سایتوتک

تست های بارداری با خرید قرص سقط جنین

تست بارداری در خانه هنگامی که تست بارداری انجام می دهید، به دنبال میزان گنادوتروپین جفتی انسانی (HCG) در بدن شما است. شما می توانید HCG را در ادرار یا خون خود پیدا کنید. HCG به زمان نیاز دارد تا در بدن شما جمع شود. هر روز از اوایل بارداری، بدن شما HCG بیشتری تولید می کند. با گذشت هفته ها، HCG بیشتری در بدن خود خواهید داشت که احتمال مثبت نشان دادن تست بارداری را افزایش می دهد. این بدان معناست که اگر آزمایش را خیلی زود انجام دهید، منفی خواهد شد.

خرید قرص سقط جنین

https://salamatinews.com/buy-abortion-pills/

تست های بارداری با واکنش به مقدار HCG در ادرار یا خون شما کار می کنند. در آزمایش ادرار، یک تکه کاغذ واکنشی HCG را تشخیص می دهد. این آزمایش ممکن است علامت مثبت، خطوط عمودی دوتایی یا حتی کلمه "باردار" را نشان دهد. آزمایش های مختلف به روش های منحصر به فردی نتیجه مثبت را نشان خواهند داد.

دستورالعمل‌های همراه با آزمایش را بخوانید تا بدانید نتیجه مثبت چگونه خواهد بود. به عنوان مثال، اکثر تست ها دارای یک پنجره کنترل هستند که ابتدا نمایش داده می شود. دیدن نماد در این پنجره به شما می گوید که تست کار می کند. به خاطر داشته باشید که تست های برندهای مختلف زمان متفاوتی را برای نشان دادن نتیجه نیاز دارند.

اگر آزمایش خون بدهید، ارائه دهنده شما نمونه ای از خون شما را می گیرد و به آزمایشگاه می فرستد. آزمایشگاه میزان HCG را در خون شما تعیین می کند. ارائه دهنده شما در مورد نتایج شما با شما تماس خواهد گرفت.

انواع مختلف تست های بارداری

دو نوع اصلی آزمایش بارداری وجود دارد: آزمایش ادرار و آزمایش خون تست بارداری در خانه.

آزمایش‌های ادرار معمولاً در خانه انجام می‌شود – اگرچه می‌توانید آزمایش ادرار را در مطب ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی خود انجام دهید – در حالی که ارائه‌دهنده شما آزمایش خون را انجام می‌دهد.

قرص سقط جنین

https://salamatinews.com/abortion-pills/

تست بارداری خانگی

یک آزمایش خانگی از ادرار شما برای جستجوی HCG استفاده می کند. آنها حاوی نوارهای خاصی هستند که HCG را تشخیص می دهند. اکثر تست های بارداری خانگی در صورت استفاده صحیح حدود 99 درصد موثر هستند. این میزان دقت برابر با تست های بارداری است که در مطب ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما انجام می شود.

این آزمایشات در اکثر داروخانه ها یا خواربار فروشی ها موجود است. آنها آسان برای استفاده و ارزان هستند. مهم است که قبل از انجام این آزمایش ها دستورالعمل های مربوط به آن ها را بخوانید.

روش های انجام تست بارداری

  • در یک فنجان تمیز ادرار کنید. سپس یک تا چند قطره از ادرار خود را روی یک نوار شیمیایی بریزید.
  • هنگام ادرار کردن، نوار تست بارداری را در جریان ادرار خود قرار دهید.
  • در یک فنجان تمیز ادرار کنید و سپس نوار آزمایش را در حالی که هنوز در فنجان است در ادرار فرو کنید.

تست بارداری در خانه برای بسیاری از این آزمایشات، HCG را می توان حدود 10 روز پس از لقاح در ادرار شما تشخیص داد. با این حال، مصرف آن پس از عدم قاعدگی احتمال دریافت نتیجه منفی کاذب را کاهش می دهد. پریود از دست رفته معمولاً حدود 14 روز پس از لقاح اتفاق می افتد.

نکاتی که باید در هنگام تست بارداری در خانه توجه کنیم

  • در صورت امکان از اولین ادرار صبحگاهی خود استفاده کنید. این زمانی از روز است که سطوح HCG شما متمرکزترین و به راحتی قابل تشخیص است. اگر این کار را در زمان دیگری از روز انجام می دهید، سعی کنید مطمئن شوید که ادرار شما حداقل به مدت سه ساعت در مثانه شما بوده است.
  • قبل از انجام تست بارداری، مقدار زیادی مایعات ننوشید. این می تواند سطح HCG شما را رقیق کند (رقیق کند).
  • تاریخ انقضا روی بسته را بررسی کنید.</li>
  • قبل از شروع آزمون، دستورالعمل های ارائه شده به همراه آزمون را به طور کامل بخوانید و هر مرحله را دقیقاً دنبال کنید.

آزمایش خون

نوع دیگری از آزمایش بارداری، آزمایش خون است. آزمایش خون به ندرت انجام می شود زیرا گران است و نتایج مشابه آزمایش ادرار را دارد. این نوع تست بارداری با استفاده از نمونه کوچکی از خون از ورید بازوی شما انجام می شود. این آزمایش خون نه تنها تشخیص می دهد که آیا هورمون بارداری در بدن شما وجود دارد یا خیر، بلکه می تواند میزان وجود این هورمون را نیز تعیین کند. این برای زمانی مفید است که ارائه دهنده شما باید مقدار دقیق HCG در خون شما را بداند، نه فقط اگر HCG در خون شما وجود دارد.

آزمایش خون برای بارداری ممکن است در شرایط خاص انجام شود، مانند افرادی که تحت درمان های باروری هستند یا زمانی که ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی فکر می کند ممکن است مشکلی وجود داشته باشد تست بارداری در خانه.

این آزمایش‌های خون کمی حساس‌تر از آزمایش‌های ادرار هستند، زیرا می‌توانند سطوح بسیار کمی از HCG را تشخیص دهند. این بدان معناست که آنها می توانند در اوایل بارداری - در عرض هفت تا 10 روز پس از لقاح - پاسخ دقیق تری ارائه دهند. برای این آزمایش، نمونه خون شما در مطب ارائه دهنده یا بیمارستان گرفته می شود، سپس برای تجزیه و تحلیل به آزمایشگاه فرستاده می شود. نتایج ممکن است از چند ساعت تا دو روز طول بکشد.

ممکن است پزشک شما از آزمایش خون برای مقایسه سطوح HCG در دوران بارداری استفاده کند. سطح HCG شما معمولا هر دو روز یک بار در هفته های اول بارداری دو برابر می شود. اگر سطوح بالا نرود، ممکن است نشان دهنده مشکل در بارداری باشد. سطوح بسیار بالای HCG ممکن است به این معنی باشد که شما دوقلو دارید یا مشکلی در بارداری وجود دارد.

آیا همه روش های تست بارداری خانگی یکسان هستند؟

تست بارداری در خانه اکثر برندهای تست بارداری خانگی قابل اعتماد هستند. اگرچه روش دقیق آزمایش تست های بارداری مختلف می تواند از یک نوع به نوع دیگر متفاوت باشد، اما همه آنها به دنبال HCG در بدن شما هستند. اگر از یک تست خانگی استفاده می کنید، اکثر آنها همان نتیجه را به شما خواهند داد. تفاوت با تست های خانگی شما در حساسیت تست خواهد بود.

برخی ممکن است نسبت به دیگران حساس تر باشند و زودتر از دیگران نتیجه مثبت (تشخیص HCG در ادرار شما) ایجاد کنند. برای دقیق ترین خواندن، همچنان توصیه می شود که صبر کنید تا پریودتان از بین برود. در آن مرحله، تمام تست ها باید دقیق باشند.

مزایای استفاده از تست بارداری خانگی

استفاده از تست بارداری خانگی مزایای زیادی دارد، از جمله:

  • تست های بارداری ارزان هستند.
  • استفاده از آنها آسان است.
  • تست های خانگی به سرعت نتایج را ارائه می دهند.

به گفته سازندگان کیت بارداری، بیشتر تست‌های بارداری خانگی در صورتی که دقیقاً طبق دستورالعمل استفاده می‌شوند، 98 تا 99 درصد دقیق هستند. می توان به نتایج مثبت اعتماد کرد، اما اگر خیلی زود آزمایش را انجام دهید، می توانید یک نتیجه منفی کاذب دریافت کنید تست بارداری در خانه.آزمایش‌های خون معمولاً گران‌تر و ناخوشایند هستند. با این حال، آزمایش خون می تواند بارداری را زودتر تشخیص دهد و تنها آزمایشی است که مقادیر خاصی از HCG را در بدن شما نشان می دهد.

آیا کاری هست که نباید قبل از تست بارداری انجام دهید؟

اکثر تست های بارداری از شما نمی خواهند که از فعالیت ها اجتناب کنید یا سبک زندگی خود را تغییر دهید. تنها دارویی که ممکن است با نتایج شما تداخل داشته باشد، داروهای باروری حاوی HCG است.

نتایج و پیگیری

چه مدت طول می کشد تا نتیجه آزمایش بارداری به دست آید؟</h3>

هر تست بارداری خانگی متفاوت است. دفترچه راهنما را با دقت بخوانید. به شما می گوید چند دقیقه منتظر نتیجه خود باشید. در بیشتر موارد، می توانید انتظار داشته باشید که برای نتیجه خود سه دقیقه صبر کنید. به خاطر داشته باشید که اگر برای بررسی نتیجه خود خیلی صبر کنید، ممکن است نادرست باشد.

حتی یک خط کم رنگ در تست بارداری می تواند به معنای باردار بودن شما باشد. آزمون شما همچنین دارای یک پنجره کنترل است که نشان می دهد آزمون را به درستی انجام داده اید. دستورالعمل های مربوط به آزمون شما همه اینها را مشخص می کند. اگر سؤالی دارید یا پس از چندین آزمایش از نتیجه خود مطمئن نیستید، لطفاً با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود تماس بگیرید.

تست بارداری در خانه نتایج کاذب - یا منفی کاذب یا مثبت کاذب - عمدتاً به دلیل استفاده نادرست از آزمایش رخ می دهد. دلیل اصلی منفی کاذب آزمایش خیلی زود است. همچنین در صورت استفاده نادرست از تست خانگی، مانند استفاده از ادرار زیاد یا خیلی کم، ممکن است منفی کاذب دریافت کنید. پیروی از دستورالعمل های کیت تست خود برای اطمینان از دریافت نتیجه دقیق بسیار مهم است.

آیا آزمایش مثبت می تواند اشتباه باشد؟

مثبت کاذب نادر است، اما ممکن است رخ دهد. این ممکن است در صورتی اتفاق بیفتد که حاملگی شیمیایی را تجربه کنید یا مدت کوتاهی پس از چسبیدن تخمک بارور شده به دیواره رحم، بارداری را از دست بدهید.

چه نوع تست بارداری ابتدا بارداری را تایید می کند؟

آزمایش خون ابتدا بارداری را تایید می کند زیرا می تواند مقدار کمتری HCG را در مقایسه با آزمایشی که از ادرار شما استفاده می کند، تشخیص دهد.

آیا دارویی وجود دارد که بتواند نتیجه آزمایش بارداری من را تغییر دهد؟

تست بارداری در خانه در بیشتر موارد، داروها نتایج تست بارداری شما را تغییر نمی دهند. آنتی بیوتیک ها، مسکن ها و الکل بر نتایج آزمایش شما تأثیری ندارند.

با این حال، داروهای باروری یک استثنا هستند. این داروها گاهی اوقات می توانند باعث مثبت کاذب تست بارداری شما شوند. اگر از داروهای باروری استفاده می کنید، با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود در مورد نتایج خود تماس بگیرید تا از صحت آنها مطمئن شوید.

Pregnancy Tests

بعد از مثبت شدن تست بارداری چه باید کرد؟

تست بارداری در خانه اگر تست بارداری را در خانه انجام می دهید و نتیجه آن مثبت است، باید چند کار انجام دهید، از جمله:

  • ویتامین های دوران بارداری خود را مصرف کنید . یک ویتامین با اسید فولیک موجود در لیست مواد تشکیل دهنده انتخاب کنید. در صورت امکان، زمانی که در حال تلاش برای باردار شدن هستید، مصرف آنها را شروع کنید. این به این دلیل است که اسید فولیک می تواند به جلوگیری از عوارض در طول رشد جنین کمک کند.
  • برای قرار ملاقات با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود تماس بگیرید. این قرار ممکن است برای چند هفته اتفاق نیفتد - اما ایده خوبی است که با ارائه دهنده خود تماس بگیرید و یک قرار ملاقات بگیرید.
  • مطمئن شوید که عادات سالمی مانند عدم مصرف الکل یا سیگار کشیدن در دوران بارداری را دنبال کنید. همچنین ممکن است بخواهید میزان کافئین مصرفی روزانه خود در دوران بارداری را محدود کنید.

Doing a pregnancy test

توضیحات بیشتر

آیا حاملگی خارج از رحم در آزمایش بارداری نشان داده می شود؟

بله، اگر حاملگی خارج از رحم داشته باشید، همچنان در تست بارداری نتیجه مثبت خواهید داشت تست بارداری در خانه.</p><p>Getting pregnant

یادداشتی از کلینیک کلیولند

تست بارداری در خانه به این معناست که چگونه فرد متوجه بارداری خود می شود. اکثر افراد با استفاده از ادرار خود. با این حال، می توانید با استفاده از نمونه خون یا ادرار کردن، در مطب پزشک خود تست بارداری انجام دهید. برای دقیق ترین نتایج، منتظر بمانید تا پریود خود را از دست بدهید تا یک تست بارداری خانگی انجام دهید. اگر از تست های بارداری به درستی استفاده کنید، نتایج 99 درصد دقیق هستند. اگر در مورد نتایج تست بارداری سوالی دارید با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود تماس بگیرید.

Natural Pregnancy Test

 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.