سقط جنین با قرص سایتوتک اصل

۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

سقط جنین با قرص سایتوتک

سقط جنین با قرص سایتوتک اگر به خدمات "سقط جنین در منزل" (پزشکی از راه دور) ما دسترسی دارید یا برای قرار ملاقات حضوری به یکی از کلینیک های ما مراجعه می کنید، ممکن است بخواهید بدانید که چگونه قرص ها را قبل از درمان مصرف کنید. این راهنمای گام به گام شما در مورد نحوه مصرف قرص های سقط جنین است.

خرید قرص سقط جنین

https://salamatinews.com/buy-abortion-pills/

در این وبلاگ اطلاعاتی در مورد:

سقط جنین پزشکی یا "سقط جنین با قرص" در خانه خرید قرص سایتوتک
راهنمای گام به گام نحوه مصرف قرص های سقط جنین خرید قرص سایتوتک
سقط جنین دارویی یا "قرص های سقط جنین" چیست؟
سقط جنین پزشکی، همچنین به عنوان "سقط جنین با قرص" شناخته می شود. از دارو برای پایان دادن به بارداری استفاده می کند. درمان شامل مصرف دو نوع دارو در دو زمان مختلف است سقط جنین با قرص سایتوتک.

 

فیلم سقط جنین با قرص سایتوتک

فیلم سقط جنین با قرص سایتوتک اولین دارویی که مصرف می شود، به نام میفپریستون، هورمون مورد نیاز برای رشد بارداری را مسدود می کند.
داروی دوم میزوپروستول نام دارد که باعث می شود بدن حاملگی را از رحم خارج کند سقط جنین با قرص سایتوتک.

داروی سقط جنین بدون نسخه

https://salamatinews.com/abortion-medicine-without-a-prescription/
این بی خطرترین گزینه درمانی تا 9 هفته و 6 روز بارداری برای اکثر افراد است. ما همچنین خدمات سقط جنین در منزل (پزشکی از راه دور) را تا 9 هفته و 6 روز بارداری ارائه می دهیم. این به این معنی است که اگر معیارهای ایمنی برای اجازه سقط جنین بدون اسکن را دارید، می توانید هر دو مجموعه قرص را در خانه بدون نیاز به مراجعه به کلینیک مصرف کنید. داروی سقط جنین را می‌توانید از یکی از کلینیک‌های ما جمع‌آوری کنید یا پس از مشاوره به آدرس منزل خود پست کنید.

نحوه مصرف قرص های سقط جنین - 4 مرحله تا سقط جنین پزشکی سقط جنین با قرص سایتوتک
پس از دریافت بسته سقط پزشکی خود (از طریق پست یا از یکی از کلینیک های ما) 4 مرحله در روند سقط پزشکی شما وجود دارد.

مراحل در دفترچه "درمان سقط جنین و مراقبت های پس از آن" ما به تفصیل آمده است سقط جنین با قرص سایتوتک.

داروی سقط جنین

https://salamatinews.com/abortion-drug/

مراحل مصرف قرص میفپریستون

مرحله 1: مصرف اولین قرص (میفپریستون) - پس از دریافت بسته، اولین قرص خود (میفپریستون) را مصرف کنید. فقط میفپریستون را از بسته تاول (یا اگر بسته را از طریق پست دریافت کردید از کیسه پلاستیکی خود با برچسب خارج کنید. و آن را با آب فراوان قورت دهید. اکثر افراد می توانند پس از مصرف میفپریستون به روال عادی روزانه خود ادامه دهند. گاهی اوقات ممکن است کمی خونریزی و درد را تجربه کنید. اگر ظرف 30 دقیقه پس از قورت دادن قرص استفراغ کردید.
مرحله 2: مصرف مجموعه دوم قرص (4 قرص میزوپروستول) - 24-48 ساعت پس از تکمیل مرحله 1 - 24-48 ساعت پس از تکمیل مرحله 1، 4 قرص میزوپروستول را از بسته تاول (یا از کیسه پلاستیکی خود که دارای برچسب "2" اگر بسته را از طریق پست دریافت کنید).

قرص سقط جنین

 

https://salamatinews.com/abortion-pills/

هر 4 قرص را یا به صورت واژینال (که توصیه می کنیم به دلیل عوارض جانبی کمتر) یا اگر ترجیح می دهید در دهان بین لثه و گونه قرار دهید. اگر بین مرحله اول و دوم 24 تا 48 ساعت فاصله داشته باشید، بهتر است قرص ها را تا 72 ساعت بعد مصرف کنید (لطفاً توجه داشته باشید که اگر بیش از 72 ساعت گذشت و قرص میزوپروستول را مصرف نکردید، ممکن است لازم باشد برای تکرار درمان به کلینیک مراجعه کنید).

مسکن با قرص سایتوتک

می توانید 10 دقیقه قبل از اینکه میزوپروستول را مصرف کنید، از روش انتخابی خود برای مسکن استفاده کنید سقط جنین با قرص سایتوتک.

ممکن است با شروع خونریزی، قرص ها از واژن خارج شوند. اگر قرص ها در این مرحله بیرون آمدند، نگران نباشید زیرا دارو در عرض 30 دقیقه جذب می شود.

برای دستورالعمل های دقیق تر و تصاویر مفید در مورد نحوه قرار دادن قرص به صورت واژینال یا در دهان. بین لثه و گونه، جزوه "درمان سقط جنین و مراقبت های پزشکی" ما را مطالعه کنید.

قیمت قرص سقط جنین

 

https://salamatinews.com/the-price-of-abortion-pills/

 

قرص سایتوتک چیست

قرص سایتوتک چیست مرحله 3: مصرف 2 قرص اضافی (میزوپروستول) - 3 ساعت پس از تکمیل مرحله 2 سقط جنین با قرص سایتوتک

اگر مطمئن نیستید (که اکثر افراد هستند)، لطفاً 2 قرص باقیمانده میزوپروستول را 3 ساعت پس از تکمیل مرحله 2 مصرف کنید. باید این 2 قرص میزوپروستول را در واژن یا بین گونه و لثه خود قرار دهید سقط جنین با قرص سایتوتک.

اگر تا 48 ساعت پس از مصرف قرص دوم (میزوپروستول) خونریزی بسیار کم داشتید یا اصلاً خونریزی نداشتید، ممکن است سقط درمانی مؤثر نبوده باشد،

اکثر افراد درد گرفتگی قابل توجهی خواهند داشت و تسکین درد را مفید خواهند یافت. پس از سقط جنین پزشکی، تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد بهبودی خود را در صفحه مراقبت های بعد از ما خواهید یافت.

مرحله 4: تست بارداری - 3 هفته بعد از مرحله 3 - مهم است.  لطفاً از تست بارداری که ارائه کرده ایم استفاده کنید زیرا با تست بارداری متفاوت است. تست های خرید از فروشگاه هورمون بارداری می تواند تا دو ماه پس از سقط جنین وجود داشته باشد. حتی اگر شما دیگر باردار نیستید، به همین دلیل است که باید از تست مخصوصی که ما ارائه می دهیم استفاده کنید.

خونریزی بعد از سقط با قرص سایتوتک

نحوه دسترسی به قرص های سقط جنین در منزل (سرویس پزشکی از راه دور)
در پاسخ ها

پس از همه گیری کووید-19، دولت استفاده موقت از تله مدیسین را برای مراقبت از سقط جنین تایید کرد، به این معنی که مشتریان می توانند هر دو مجموعه قرص سقط جنین را در خانه، بدون مراجعه به کلینیک مصرف کنند سقط جنین با قرص سایتوتک.

MISOPROSTOL TREATMENT FOR MISCARRIAGE

در سال 2022، دسترسی به مراقبت های اولیه سقط جنین پزشکی در خانه یا قرص های سقط جنین خانگی توسط دولت بریتانیا دائمی شد. این بدان معناست که مشتریان واجد شرایط می توانند هر دو مجموعه قرص سقط جنین را در خانه خود بدون مراجعه به کلینیک مصرف کنند. قرص‌های سقط جنین را می‌توانید از یک مرکز جمع‌آوری کنید یا پس از مشاوره به آدرس منزل خود پست کنید.

اگر می‌خواهید با MSI به خدمات سقط جنین در منزل دسترسی داشته باشید سقط جنین با قرص سایتوتک.

Cytotec - Uses

هنگام تماس با ارائه‌دهنده سقط جنین، فضایی امن و بدون قضاوت را در اختیار شما قرار می‌دهیم که می‌توانید سؤالات خود را بپرسید و رزرو کنید.

لطفاً به یاد داشته باشید که هر زمان که بخواهید می توانید نظر خود را تغییر دهید، خواه رزرو کرده باشید یا مشاوره داشته باشید. ارائه دهندگان سقط جنین از شما حمایت خواهند کرد.

در تماس باشید
در MSI Reproductive Choices، ما اینجا برای شما هستیم و راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید با ما تماس بگیرید سقط جنین با قرص سایتوتک.

اگر در مورد خدمات ما سؤالی دارید، می‌خواهید یک قرار ملاقات داشته باشید یا با ما درمان شده‌اید و خواهان پشتیبانی مراقبت‌های بعدی هستید، همیشه می‌توانید با ما تماس بگیرید سقط جنین با قرص سایتوتک.

Misoprostol

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.